• OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,39%5 521,52
  • DOW 30−1,3%40 813,57
  • Nasdaq −1,96%17 303,01
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,49
  • OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,39%5 521,52
  • DOW 30−1,3%40 813,57
  • Nasdaq −1,96%17 303,01
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,49
  • 19.02.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus Citroen Jumper täidab juhi unistused

Välispildis leiab peale uue disainiga radiaatorivõre uudisena kaubiku küljepeeglilt anduri, mis hakkab piiksuma ja vilkuma, kui mõni auto bussist möödub. Lisaks veel kaamera tagaukse kohal ? sellega on ühenduses keskkonsoolis olev monitor. Nii saab firma andmeil paremini ja täpsemalt manööverdada, sest kaamera käivitub bussi tagurdamisel.
Tagumisse pamperisse on peidetud sensorid, mis annavad juhile teada, kui tagurdatakse millelegi liiga lähedale.
Juhi pikad sõidud muudab mugavaks reguleeritava pehmusega iste ja küünarnukitoed. Kruiisikontroll aga hoiab jalgu väsimast. Tagumise istme saab vajadusel alla voltida, et sellel näiteks kaasaskantava arvutiga töötada.
Oluliselt muudab liiklemise mugavamaks ergonoomiline ja helikindel kabiin ning kõrge sõiduasend. Viimane tagab hea ülevaate sõiduki ümber toimuvast. Teelpüsimise kindlustamiseks sai Jumper veojõukontrolli.
Juhi tähelepanu teel hoidmiseks on raadio kontrollnupud roolile koondatud.
Uuendati ka kaubiku turvaraamistikku, see vähendab kokkupõrkel muljumisohtu. Turvalisuse tagamiseks kuulub nüüd standardvarustusse ka kõrvalistuja õhkturvapadi, kolmeks jaotatud küljepeegel ja kolmas pidurdustuli, combi-tüüpi bussil ka külgturvapadjad. Lisaks veel täiustatud esilaternad, mis said siledad klaasid ja valgustavad seetõttu öösiti paremini.
Lahtiste asjade ringilendamise vältimiseks leiab kabiinist rohkelt panipaiku, seda otstarvet täidab ka klõps dokumentide kinnitamiseks, mis aitab tähtsaid pabereid sirgena hoida.
Teretulnud uuendus on võimalus kaubaruumi temperatuurinõudlike veoste jaoks reguleerida. Pealelaadimist lihtsustab maast vaid 54 cm kõrgusel olev ühetasane põrand ja kõrge kaubaruum, mille seinapikkus on kõrgeimal mudelil 2,1 meetrit.
Luksuse otsijad aga saavad istmete vahele hankida jahutuskapi, paigaldada telefoni, stereosüsteemi ja muudki.
Uut Jumperit hakatakse müüma kolme erineva kandejõu (2,9; 3,3 ja 3,5 tonni), nelja rattavalemi ja seitsme keretüübiga. Kaubaruumi maht jääb sõltuvalt keretüübist vahemikku 7,5 m3 ? 14 m3.
Pakutavad diisel- (2,0 HDi, 2,2 HDi ja 2,8 HDi) ja bensiinimootorid (2,0i LPG, 2,0i ja 2,0i NGV) vastavad Euro3 standarditele.
Veho Eesti andmetel jõuab uus Jumper Eestisse märtsis.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele