• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 20.12.02, 11:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlaste huvi miljonimängu vastu kasvab

Novembrikuus oli Emori andmetel Eesti vaadatuim telesaade taas miljonimäng.
Telemäng 'Kes tahab saada miljonäriks?' kogus novembris ligikaudu 344 000 vaatajat saate kohta, mis võrreldes oktoobriga on keskmiselt 32 000 vaatajat enam.
Eesti Televisiooni hittsaade on endiselt 'Pealtnägija' 313 000 vaatajaga ja Kanal 2 liidersaade meelelahutussaade 'Tähed muusikas' 232 000 vaatajaga.
TV3 'Robinsonide' projekt võttis saadete üldises pingereas sisse kolmanda koha 238 000 vaatajaga, mis on kolmandiku võrra enam kui eelmisel telehooajal samal ajal.
Suusahooaja algus tõi vaadatavamate saadete esikümnesse ka esimese MK etapi ülekande.
Novembris 2002 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 50 minutit päevas, mis on 12minutit rohkem kui oktoobris 2002.
Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 36 minut ning mitte-eestlased 5 tundi ja 17 minutit.
Eestlastel jagunes see aeg esmajoones TV3 (34,7%), Eesti TV (23,1%), Kanal 2 (26,8%), mitte-eestlastel ORT (26,5%), RTR (18,5%) ja NTV, NTV+ (11,3%) kanalite vahel. Mitte-eestlaste kogu televaatamisajast 8,2% kulus kolme Eesti telekanali programmi vaatamisele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele