Novembrikuus oli Emori andmetel Eesti vaadatuim telesaade taas miljonimäng.
Telemäng 'Kes tahab saada miljonäriks?' kogus novembris ligikaudu 344 000 vaatajat saate kohta, mis võrreldes oktoobriga on keskmiselt 32 000 vaatajat enam.
Eesti Televisiooni hittsaade on endiselt 'Pealtnägija' 313 000 vaatajaga ja Kanal 2 liidersaade meelelahutussaade 'Tähed muusikas' 232 000 vaatajaga.
TV3 'Robinsonide' projekt võttis saadete üldises pingereas sisse kolmanda koha 238 000 vaatajaga, mis on kolmandiku võrra enam kui eelmisel telehooajal samal ajal.
Suusahooaja algus tõi vaadatavamate saadete esikümnesse ka esimese MK etapi ülekande.
Novembris 2002 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 50 minutit päevas, mis on 12minutit rohkem kui oktoobris 2002.
Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 36 minut ning mitte-eestlased 5 tundi ja 17 minutit.
Eestlastel jagunes see aeg esmajoones TV3 (34,7%), Eesti TV (23,1%), Kanal 2 (26,8%), mitte-eestlastel ORT (26,5%), RTR (18,5%) ja NTV, NTV+ (11,3%) kanalite vahel. Mitte-eestlaste kogu televaatamisajast 8,2% kulus kolme Eesti telekanali programmi vaatamisele.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.