Novembrikuus oli Emori andmetel Eesti vaadatuim telesaade taas miljonimäng.
Telemäng 'Kes tahab saada miljonäriks?' kogus novembris ligikaudu 344 000 vaatajat saate kohta, mis võrreldes oktoobriga on keskmiselt 32 000 vaatajat enam.
Eesti Televisiooni hittsaade on endiselt 'Pealtnägija' 313 000 vaatajaga ja Kanal 2 liidersaade meelelahutussaade 'Tähed muusikas' 232 000 vaatajaga.
TV3 'Robinsonide' projekt võttis saadete üldises pingereas sisse kolmanda koha 238 000 vaatajaga, mis on kolmandiku võrra enam kui eelmisel telehooajal samal ajal.
Suusahooaja algus tõi vaadatavamate saadete esikümnesse ka esimese MK etapi ülekande.
Novembris 2002 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 50 minutit päevas, mis on 12minutit rohkem kui oktoobris 2002.
Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 36 minut ning mitte-eestlased 5 tundi ja 17 minutit.
Eestlastel jagunes see aeg esmajoones TV3 (34,7%), Eesti TV (23,1%), Kanal 2 (26,8%), mitte-eestlastel ORT (26,5%), RTR (18,5%) ja NTV, NTV+ (11,3%) kanalite vahel. Mitte-eestlaste kogu televaatamisajast 8,2% kulus kolme Eesti telekanali programmi vaatamisele.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.