• OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 5000,46%6 099,21
  • DOW 300,22%44 979,48
  • Nasdaq 0,88%19 854,51
  • FTSE 1000,37%8 678,9
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,17
  • OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 5000,46%6 099,21
  • DOW 300,22%44 979,48
  • Nasdaq 0,88%19 854,51
  • FTSE 1000,37%8 678,9
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,17
  • 20.12.02, 11:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlaste huvi miljonimängu vastu kasvab

Novembrikuus oli Emori andmetel Eesti vaadatuim telesaade taas miljonimäng.
Telemäng 'Kes tahab saada miljonäriks?' kogus novembris ligikaudu 344 000 vaatajat saate kohta, mis võrreldes oktoobriga on keskmiselt 32 000 vaatajat enam.
Eesti Televisiooni hittsaade on endiselt 'Pealtnägija' 313 000 vaatajaga ja Kanal 2 liidersaade meelelahutussaade 'Tähed muusikas' 232 000 vaatajaga.
TV3 'Robinsonide' projekt võttis saadete üldises pingereas sisse kolmanda koha 238 000 vaatajaga, mis on kolmandiku võrra enam kui eelmisel telehooajal samal ajal.
Suusahooaja algus tõi vaadatavamate saadete esikümnesse ka esimese MK etapi ülekande.
Novembris 2002 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 50 minutit päevas, mis on 12minutit rohkem kui oktoobris 2002.
Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 36 minut ning mitte-eestlased 5 tundi ja 17 minutit.
Eestlastel jagunes see aeg esmajoones TV3 (34,7%), Eesti TV (23,1%), Kanal 2 (26,8%), mitte-eestlastel ORT (26,5%), RTR (18,5%) ja NTV, NTV+ (11,3%) kanalite vahel. Mitte-eestlaste kogu televaatamisajast 8,2% kulus kolme Eesti telekanali programmi vaatamisele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.01.25, 11:16
63% tööotsingutest toimub nutiseadmega
Eesti tööportaale külastati 2024. aastal enam kui 35 miljonit korda. Pooled külastustest tehti CVKeskus.ee tööportaali, millele järgnesid Töötukassa (20% külastustest) ja CV-Online (16% külastustest), näitab veebianalüütika ettevõtte Similarweb värske statistika.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele