Autovedajate assotsiatsioon viitab valitsusele saadetud kirjas tagajärgedele, mida põhjustab aprillist kehtima hakkav aktsiisiseadus.
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA) prognoosib probleemide tekkimist välisriikidega, kui aprillis hakkab kehtima alkoholi-, tubaka- ja kütuseaktsiisi seadus. See sätestab, et Eestisse sissesõidul on aktsiisivaba vaid 200 kiitrit kütust paagi kohta.
Samas on Eesti 1991. aastal sõlmitud rahvusvahelistes maanteeliikluse korraldamise kokkulepetes kinnitanud, et ei maksustata Eestisse sissesõidul mootorsõidukite standardsetes kütusepaakides olevat mootorikütust. Erandiks on leping Saksamaa Liitvabriigiga, kus nähti ette vastastikune piirang veoautodele 200 liitrit ja bussidele 600 liitrit.
?Kui Eestis hakatakse suure agarusega rakendama piirangut välisriikide sõidukite suhtes, toob see kaasa diplomaatilise skandaali ja välisriikide samalaadsed vastumeetmed Eesti sõidukite suhtes. See omakorda tähendab seda, et meie autovedajate poolt jääb Eestis ostmata ligikaudu 80 miljonit liitrit diiselkütust aastas, mis tähendab riigieelarvesse laekumata aktsiisi ja käibemaksu,? leiab ERAA peasekretär Toivo Kuldkepp.
?Samas, kui välisriikide sõidukite suhtes seadust mitte rakendada oleks tegemist Eesti ettevõtjate häbematu diskrimineerimisega, sest nemad on sisuliselt ainukesed kelle suhtes piirang kehtib ja kogu turuosa kinkimisega Venemaa ja teiste välisriikide ettevõtjatele.?
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.