Aasta algusest Pärnu linnaliinibussis piletite hinda tõstnud Pärnu ATP tahab taas hinda tõsta.
Firma põhjendusel tingib piletihinna tõusu kütusehindade järsk tõus. See puudutab ka piletihindu maaliinidel. Samas hakkab ATP pakkuma kümnepäevapiletit ja piletiostmisvõimalust ka mobiili teel.
Pärnu linnavolikogus tuleb järgmisel neljapäeval arutlusele eelnõu, mille järgi 1. maist tõusevad Pärnu linnas sõitvates bussides kuupiletite hinnad.
Elanikkonna paremaks teenindamiseks rakendatakse esmakordselt 10-päeva piletit hinnaga 80 krooni ja mobiiltelefoni vahendusel ostetavat tunnipiletit hinnaga 12 krooni. Mobiiltelefoniga ostetava piletiga saab sõita ühe tunni vältel, võimaldades sama pileti eest ümber istuda mis tahes Pärnu linnaliini bussi tunni jooksul.
Pärnu ATP ja linnavalitsuse vahel viieks aastaks sõlmitud lepingu järgi oleks bussipiletite järgmine hinnatõus võimalik 2005. aastal, kuid lepingus on sees punkt, mis lubab kiiremat hinnatõusu kütusehindade ootamatu kallinemise tõttu.
Pärnu ATP on esitanud taotluse Pärnu maavalitsusse piletihinna tõstmiseks ka maakonna liinidel, samasuguse taotluse on maavalitsusse esitanud ka Paikuse bussifirma Skorpion PJ OÜ. Avalduste alusel tõuseks bussipiletite hinnad 1. maist 12-13 protsenti. Pärnu maavanem ootab, mida otsustab Pärnu linnavolikogu linnabusside piletihindade kohta ja teeb siis otsuse.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.