• OMX Baltic0,41%282,59
  • OMX Riga0,25%876,29
  • OMX Tallinn0,68%1 781,06
  • OMX Vilnius0,79%1 109,81
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,83%8 269,24
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,77
  • OMX Baltic0,41%282,59
  • OMX Riga0,25%876,29
  • OMX Tallinn0,68%1 781,06
  • OMX Vilnius0,79%1 109,81
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,83%8 269,24
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,77
  • 11.04.03, 15:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Domina jõudis kasumisse

Tallinnas kahte hotelli opereeriv Domina jõudis mullu pea 40 mln kroonise käibe juures 1,5 mln krooniga kasumisse.
2001. aastal teenisid Domina City ja Domina Ilmarine nimelised hotellid veel kahjumit 1,7 ml krooni. Käive oli siis 19,3 mln krooni. Tegevdirektor Aare Jaanuse sõnul on kahjumi ja väikese kasumi numbrid tingitus pidevast ja kiirest arengust ning investeeringutest uute projektide arendusse.
Rääkides tänasest päevast nentis Jaanus, et Iraagi sõda pole jätnud hotellindust puudutamata, kuid see pole märkimisväärne osa klientuurist. ?Pigem on meid mõjutanud Eesti ilmastikuolud,? ütles Jaanud.
Käesoleva aasta augustis saab valmis Domina Ilmarine hotelli laiendus, kuhu on invetseeritud 70 mln krooni. Juurde tuleb 105 uut tuba, ca 90 kohaline restoran, saun koos mullivanni ja kaminaga, kaks nõupidamisruumi.
Järgmisel aastal saavad valmis kaks hotelli Riias. Üks ca 60 toaline 2-3 tärni hotell ja üks ca 100 toaline nelja tärni hotell.
Samuti toimub uute hotelliprojektide ettevalmistamine Poolas, Tshehhis ja Budapestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele