• OMX Baltic−0,05%298,45
  • OMX Riga0,71%864,41
  • OMX Tallinn0,12%1 951,81
  • OMX Vilnius−0,37%1 149,67
  • S&P 500−0,17%5 396,63
  • DOW 30−0,38%40 368,96
  • Nasdaq −0,05%16 823,17
  • FTSE 1001,41%8 249,12
  • Nikkei 225−1,53%33 744,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%95,09
  • OMX Baltic−0,05%298,45
  • OMX Riga0,71%864,41
  • OMX Tallinn0,12%1 951,81
  • OMX Vilnius−0,37%1 149,67
  • S&P 500−0,17%5 396,63
  • DOW 30−0,38%40 368,96
  • Nasdaq −0,05%16 823,17
  • FTSE 1001,41%8 249,12
  • Nikkei 225−1,53%33 744,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%95,09
  • 06.08.03, 10:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu PM: Tartu bussitootja Baltcoach murdis Euroopa Liidu turule

Tartu Baltcoachi bussitehas on tootmist laiendanud ja teeb nüüd ainsana Scania Omniline?i linnalähiliinide busse.
Scania grupi bussitootmisega tegelev firma Omni Katrineholm sulges bussitehase Taanis ja tõi Omniline?i tootmise ning tehnoloogia tänavu üle Tartusse. Muutunud äriplaan viib Baltcoachi bussid Euroopa Liidu turule, eeskätt Skandinaaviasse.
Veel mullu oktoobris ei terendanud Baltcoachile ühtki bussitellimust ning firma kaalus uutes tegevusvaldkondades alustamist.
Alustuseks on Baltcoach koostanud allhankijana Omni Katrineholmile viis uut bussi. Scania Omniline?i buss maksab 2,5-3 miljonit krooni. Baltcoach suudab nüüd toota kuni 60 bussi aastas.
Firma juhatuse esimehe Andre Muuga sõnul otsib bussidele ostjaid Omni Katrineholm. Varem tegeles klientide otsimisega ühe teise Scania tütarfirma müügimees.
Eelmisel aastal 15 bussi ehitanud Baltcoach kuulub kolmele Eesti eraisikule. Firma käive oli mullu üle 8 miljoni krooni ning ettevõte jäi kasumisse.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele