"Ivo Nikkolo tulevase hooaja kevad-suvist kollektsiooni vaadates võib esmapilgul tunduda, et midagi on neis riietes tuttavlikku,? mõtiskleb Nikkolo rõivaste tootjafirma Zik-Zak juhatuse esinaine Aave Volmer.
Ja tõepoolest, kollektsioonis on Nikkolole omaseid nüansse ja väikesi nippe ning ootamatute materjalide kombinatsioone. Ivo Nikkolo riiete üldstiil jätab lihtsa mulje, pakkudes ka järgnevaks hooajaks n-ö kiiksuga klassikat ja casual-stiili. Rohkem vabadust pakub võimalus erinevatest komplektidest rõivaid ise kokku sobitada.
Nikkolo teeb aastas kaks kollektsiooni: kevad-suvise ja sügis-talvise. Mõlemad kollektsioonid on veel omaette kolmeks-neljaks väljatulekuks jagunenud, nii et sisuliselt tuleb aastas kokku seitse väiksemat kollektsiooni. Vaadeldav 2004 kevad-suvine kollektsioon on hästi arvukas, seekord on tootmises kaheksakümmend riideeset, kusjuures igal mudelil on kasutusel veel kolm-neli erinevat kangast.
Kevad-suvises kollektsioonis leidub erineva stiiliga tooteid, on nii klassikat, casual?i kui ka hetke kuumimat trendi järgivaid rõivaid. Seega, kui on soov noorusliku ja trendikama riietuse järele või kui ihatakse daamilikumat komplekti ? kõik on võimalik.
?Klassikat pakume me välja ka kombineeritud moel,? tutvustab Ivo Nikkolo. Nii on ta kokku viinud klassikalise jaki ja casual-püksid või -seeliku. Praegune trend soosib ka klassikalise kostüümi ja sportlike pükste kokkusobitamist, ikka selleks, et traditsioone lõhkuda ja asja huvitavamaks teha.
Kangad, mida Nikkolo oma loomingus kasutab, on enamasti linased ja tuuakse sisse Saksamaalt, Itaaliast, Hispaaniast ning moelooja saabki oma inspiratsiooni eelkõige materjalidest. Rootslased, soomlased ja teised skandinaavlased eelistavad materjalidest alati puhast linast ja puuvilla.
?Üks daamilik roosa kostüüm on küll natuke võõras eestlase jaoks,? tõdeb Ivo Nikkolo oma kollektsiooni tutvustades, kuid lisab, et linane teeb ka sellise kostüümi põnevaks.
Nikkolole on iseloomulik põhjamaine lähenemine ja itaalia stiil. Ta ise rõhutab oma riiete praktilisust. ?Kogu kollektsioon on läbi uhetud, pestud ja kortsutatud. Üldse kõik riided on hästi hooldatavad ja pestavad ? nendel võib kas või trampida ja mida iganes teha,? räägib kunstnik. ?Mõne kanga puhul tuleb võlu just siis välja, kui seda veel kortsutada.?
Nikkolo rõivaid Taani müüva Tom Jørgenseni hinnangul on Nikkolol oma käekiri, mis on nende turu jaoks eriline. Ivo Nikkolo tööd on seal hinnas nii stiili kui ka värvide poolest ja kahtlemata tänu kvaliteedile. ?Minus endas on hea tunne tema kollektsiooni suhtes ja arvan, et saan marketingi osas palju ära teha. Sellise kollektsiooniga on võimalik ka USAsse minna,? leiab Tom Jørgensen.
Rootsi edasimüüjad hindavad uue kollektsiooni juures häid materjale, lõikeid ja sobivaid värve ning ka seda, et pakutud kollektsioon on varasemast trendikam. ?Väga kenad pluusid ja seelikud, tema stiil on väga naiselik ja see imponeerib mulle. Ka jakid, mis on uuesti moes, olid väga ilusad ja tore on näha, kuidas ta taskutega tegeleb. Me oleme tugevalt ta kollektsiooni mõju all,? kirjeldab Carita Hilden.
Ivo Nikkolo kollektsioon sobib alla kahekümnestele ja kuni üle 45aastastele, peaasi, et inimene rõiva ise välja kannab ning et tal on selles hea olla. Nikkolo tugevus ongi see, et ta alati leiab uusi viise ja vahendeid oma stiil väljendamiseks.
Nikkolo riideid on lihtne kanda ja tema eripära on alati tuntav, näiteks võluvad selle kollektsiooni juures erinevatest materjalidest triibud. Neid riideid saab hästi kombineerida ka erinevates stiilides.
?See on tõeliselt tugev kollektsioon, igat tema uut kollektsiooni vaadates tundub mulle nii,? leiab Carita Hilden, kes on töötanud Nikkolo rõivastega juba kolm aastat. Tänaseks on tal tekkinud kliendid, kes tulevad kauplusse ja küsivad, kas Nikkololt on midagi uut. Ivo Nikkolo rõivaste müük on aastatega järjest kasvanud, Nikkolo on esinenud televisioonis ja temast on ilmunud mitmeid häid artikleid Dagens Nyhateris.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.