• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 29.10.03, 12:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Majandusministeerium: me ei tõsta saareliinide dotatsioone

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium teatas, et nad ei kavatse tuleval aastal saareliinide dotatsioonimahte tõsta.
Järgneb ministeeriumi kommentaar tänasele <#Äripäeva artiklile=http://www.aripaev.ee/2498/uud_uudidx_249804.html> ja <#Saaremaa Laevakompanii kommentaarile=http://www.aripaev.ee/mod/emb/online.html?disp=2 uud_id=425521 leht_id=2498 year=2003 mon=10 day=29 from=online>:
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium on jätkuvalt seisukohal, et 2004. aasta dotatsiooni suurus saarte ja mandri vahelisele praamiliiklusele peaks vähemalt samade liinimahtude juures jääma tänavusele tasemele.
Dotatsiooni suurendamine kütuseaktsiisi kallinemise tõttu langeb ära, kuna Rahandusministeeriumi kinnitusel võivad Eesti vetes sõitvad laevad jätkuvalt kasutada erimärgistatud diiselkütust või kerget kütteõli, mille aktsiisimäär jääb peale Eesti liitumist Euroopa Liiduga praegusele tasemele.
Ministeerium lähtub läbirääkimistel Saaremaa Laevakompaniiga praamiliikluse dotatsiooni määramisel eesmärgist tagada praamiteenuse kasutajatele võimalikud soodsad tingimused ja sõidugraafik.
Kuna laevakompaniile dotatsiooni määramisel on tegemist maksumaksja rahaga, kasutab ministeerium kõiki vahendeid selle võimalikult efektiivseks kasutamiseks. Ühiselt vaadatakse üle laevakompanii poolt esitatud kuluarvestused ning otsitakse võimalusi kokkuhoiuks ja kulude kärpimiseks.
Arvestades asjaolu, et läbirääkimised 2004. aasta dotatsioonisumma üle põhinevad tänavuse erakordselt külma talve ja raskete jääolude tingimustes tehtud kulutustele, suhtub ministeerium lisaraha küsimisse väga ettevaatlikult.
Lõpliku kokkuleppe dotatsioonisumma suuruse kohta saab ministeerium laevakompaniiga sõlmida peale 2004. aasta riigieelarve vastuvõtmist Riigikogus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 14:25
Paljudel tööstus- ja laohoonetel jätkuvalt tuleohutusülevaatus tegemata: Forus on ettevõtetele oluliseks partneriks
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele