• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 30.10.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitseamet trahvis septembris 99 rikkujat

Tarbijakaitseamet koostas septembris kaubandus- ja teenindusettevõtetele 375 akti ning kuus ettekirjutust. Trahve määrati 99 õigusrikkujale, kokku 82 260 krooni ulatuses. Suulisi hoiatusi tehti 39.
Tarbijad esitasid ametile 165 avaldust, millest 77 ehk 46,6% puudutas kaubandust. Kõige enam avaldusi ? 69 ? puudutas tööstuskaupu. Traditsiooniliselt oli probleeme jalatsitega, aga ka arvutite ning sidevahenditega.
Kaheksa avaldust puudutas toidukaupu.
Teenuste kohta laekus 68 pretensiooni, millest kaheksa oli seotud elektriteenustega. Problemaatilistest valdkondadest järgnesid ehitusteenused, autoteenindus, turismiteenused ning telefoniteenused.
Reklaami puudutas neli avaldust.
Tarbijakaitseameti nõustamistelefonile helistati 922 korral. Kõige enam oli probleeme kaupade ostuga (408 kõnet), teenustega seoses helistati 161 korral.
Autor: ÄP

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele