Kalender reklaami tööriistana on jätkuvalt moes. Ühendab ta ju endas mitut väärt omadust: on praktiline, 1aastase tarbimisväärtusega, hea sõnumikandja ja kingitus.
Hansapanga 2004. aasta kalender väärib tähelepanu oma emotsionaalsete piltide poolest, mis on valitud edastama Hansapanga imagot. Kõige enam kiitust vääribki just piltide kvaliteet ? ühtlaselt peenetundeline ja läbiv stiil, mille värvigammaks hansapangalik sinine ja üks tähelepanuväärne oranž detail. Just nagu panga logoski.
Nii nagu aasta-aastalt oodatakse reklaamifirmadelt originaalset sisumaterjali kalendri illustreerimiseks ja sõnumite edastamiseks, oodatakse alati ka põnevaid vormilahendusi. Kalender on seekord pandud CD-pakendisse, mis tõsi küll ei ole eriti põhjendatud ega praktiline.
Nagu meil on kombeks korralda aastaraamatute konkurssi, peaksime korraldama ka kalendrite konkurssi. Kalendritest saavad ju rõõmu kaugelt enam inimesi kui aastaraamatutest ning samuti kasutatakse neid tunduvalt intensiivsemalt. Ainuüksi Kala Ruudus valmistas kalendreid eelmisel aastal seitsmele kliendile, mille kogutiraaž ulatus kümnetesse tuhandetesse.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.