Iga mees on tegelikult tunnustust väärt. Ainult et seda juhtub nii pagana harva. Siis tulebki ennasti ise premeerida ? kas uus õngekonks, värsked ilukilbid vanale Toyotale või äkki hoopis väike mõnus pudel õlut?
See reklaam on ilmunud korra Õllesummeri ajal n-ö eriprojektina. Muidu suhteliselt hüpleva reklaamikeele ja kohati pisut elitaarsusesse kalduva maneeriga Saku Originaal tundus just tänu sellele reklaamile taaskord just ?see õige? ? mõnus ja kvaliteetne. Palju omam, kui mõni teine.
Tubli töö Divisionilt ja teatud mõttes julge ning eristuv samm Sakult. Oh oleks rohkem kohustustevaba õllereklaami.
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.