Lindaliini juhataja Enn Rohula sõnul otsustas Lindaliini laeva maha müüa, kuna lihtsalt tehti väga hea pakkumine.
?Pakkumisi tuli ridamisi, aga kuna hiinlased tegid kõige parema pakkumise ja neil oli ostuga kiire, siis müüsime neile,? ütles Rohula.
Rohula lausus, et müügihind oli märgatavalt kõrgem, kui Lindaliini laeva eest 2002. aastal ise maksis.
?Hetkel jätkab Lindaliini kahe laevaga, kuid oleks vaja kolme laeva,? ütles Rohula. Firma tulevikuplaane Rohula avalikustada ei tahtnud.
Lindaliini maksis 2002. aastal Linda Expressi eest 5,64 miljonit dollarit, kuid juba esimestel nädalatel tabas laeva mitu tehnilist äpardust, mistõttu võeti laev ajutiselt liinilt maha.
Tallinki juhatuse liige Kalev Järvelill ei pidanud Lindaliini otsust müüa Linda Express kommenteerimisväärseks. "Konkurent? Lindaliin meile? Nalja teete või, ärge võrrelge võrreldamatut!" ütles Järvelill.
Seotud lood
Hiljuti miljonäristaatusesse jõudnud investor Rahakratt hoolimata finantsvabadusest priiskama ei kuku – luksusautode kollektsiooni omamise asemel sõidab ta ringi rendiautoga ning seetõttu pole ta ka eriti kursis palju furoori tekitanud automaksuga.