Domina World Traveli tegevdirektor Marina Laikjõe ütles, et Domina käive kasvas möödunud aasta sama ajaga võrreldes 43,5 miljonilt kroonilt ligi 54 miljoni kroonini ning puhaskasum 2,1 miljonilt 2,5 miljonile.
Laikjõe lisas, et Domina pole teinud ühtegi allahindluskampaaniat ning kõik reisid on välja müüdud kataloogihindadega. ?Enam ei ole määrav reisipaketi odav hind, vaid osatakse hinnata ka teenusepakkuja kvaliteeti, kliendisõbralikkust ja usaldusväärsust,? rääkis Laikjõe. ?Meil on tekkinud oma lojaalne püsiklientuur, kes tulevad meie reisidele ikka ja jälle.?
Samuti edeneb Laikjõe sõnul hästi suvereiside müük, mille ühe põhjusena tõi ta välja kesise ilma Eestis. ?Näiteks Kreeta reisid on meil välja müüdud kuni septembri lõpuni ning Türgi reisid augusti lõpuni,? ütles Laikjõe.
Ka Horizon Traveli esimene poolaasta läks ettevõtte tegevdirektori Cinzia Siigi sõnul hästi. ?Reiside täitumus oli väga hea ja reisijate arv kasvas,? ütles Siig ning lisas, et konkreetsetest numbritest on veel vara rääkida, kuna poolaasta kokkuvõte pole valmis.
Horizon Traveli suvereisid on Siigi ütlust mööda 97 protsenti välja müüdud. ?Aastate jooksul hakkavad ka inimeste reisiharjumused muutuma, üha rohkem reisitakse suvise puhkuse ajal,? ütles Siig. Siig märkis, et see on ka mõistetav, sest koos inimeste sissetulekutega kasvab ka arusaam, et parim puhkus on mõneks ajaks keskkonda vahetada, et kõik probleemid endast maha jätta.
Tuneesiasse ja Türki reise korraldava Novatoursi käive oli esimesel poolaastal ettevõtte juhataja Merike Aspe sõnul 12 miljonit krooni. ?Suvel on meil läinud väga hästi, sest ilmad on Eestis kehvad olnud,? ütles Aspe ning lisas, et kevadel, kui paljud reisikorraldajad tegid sooduskampaaniad, oli raske. ?Kuid me alustasime tegevust alles märtsis, nii et selle aja kohta on tulemus enam-vähem normaalne,? rääkis Aspe. Aspe sõnul on Novatoursi lähireisid välja müüdud, kuid augustisse ja septembrisse veel kohti on.
Marhaba Toursi juhataja Margit Rebane-Pent ütles, et esimene poolaasta lõppes neile edukalt. ?Auditeerimata andmetel oli käive 15 miljonit krooni ning kasum pool miljonit,? ütles Rebane-Pent.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele