Heineken tõusis Venemaa kolmandaks õlletootjaks eeldatava müügimahuga 5,9 mln dekaliitrit aastas pärast kahe õlletehase ostmist, kirjutab Rosbalt.
Heineken sõlmis tehingu vene toidugigandi Wimm-Bill-Dann õlletootmisharuga CEPKO, millelt osteti Sterlitamak"i linnas (Ba?kortostan) asuv tehas ?ihan ja Ni?ni Novgorodi õlletehas Volga. Sellega tõuseb hollandi õlletootja osakaal Venemaa turul 7 protsendini.
<#Rosbalt=http://www.rosbalt.ru/2004/8/11/173179.html>
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.