Samas ei näe Pihl e-poe suhteliselt väikeses läbimüügis probleemi. "Üks on reaalne müük, teine on lisaväärtus," tõstab ta esile e-poe toetava funktsiooni. Samas rõhutab Pihl, et e-pood on kasulik ka näiteks kirjastustele. Paljud inimesed kasutavad Apollo internetipoodi infoallikana, otsides raamatuid, reaalne ost sooritatakse päris raamatupoes, mis ei pruugi olla Apollo keti oma. Kuigi Apollol pole läbi interneti müük niivõrd olulisel kohal kui Primeframe'i puhul, oli nende e-poe loomiks tehtud investeering suurem, ulatades Pihli sõnul paarisaja tuhande kroonini.
Pihli kinnitusel on Apollo e-poe administreerimine tehtud automaatseks ning seega on ülalpidamiskulud väikesed. Poe administreerimisega tegeleb üks inimene, kellel on lisaks ka muid tööülesandeid. E-poe käigushoidmisega on Apollos seotud kaks ja pool töökohta. Kõik kaubad, mis ettevõttesse tulevad, sisestatakse andmebaasi ühel korral ning seepärast pole vaja eraldi tegeleda e-poe toodete ülespanekuga - süsteem töötab automaatselt.
Pihli sõnul klientide ostueelistustel päris poes ja e-poes suurt vahet pole. Tema ütlusel ostetakse interneti kaudu pigem kallimat kaupa, näiteks sõnastikke ja teatmeteoseid, vähem tellitakse lasteraamatuid või muid, tükihinna poolest odavamaid raamatuid.
Primeframe'i juht Veljo Vaher nimetab oma firma peamise kaubaartiklina Ordi lauaarvuteid, kuid ettevõte soovib edaspidi keskenduda enam sülearvutite müügile. Kui klient tahab saada sellist kaupa, mida kodulehel pole, võib ta seda tellida, kinnitab Vaher. Primeframe teeb koostööd suurte IT-kaupade hulgimüüjate TD Balticu ja GNTga, kes tagavad vajaliku kauba. Kogu kaubanimekirja ei jõua lihtsalt internetti välja panna, lisab Vaher.
E-poes on olulisel kohal võimalikult madalad ülalpidamiskulud. Vaher nimetab Primeframe'i peamiste väljaminekutena kontori, side ja transpordiga seotud kulutusi. Suureks kuluartikliks hindab Vaher ka reklaamikulutusi. Primeframe on reklaamkanalitena kasutanud näiteks erinevaid interneti hinnavõrdluse teenuseid nagu Hinnaweb, Hinnanet ning Hinnavaatlus. Samas lisab ta, et e-äril on tuntust saavutada raske. Online-poode tekib kogu aeg juurde, kuna neid on kerge üleval pidada, märgib ta.
Apollo Raamatud oma e-poe eraldi reklaamimisega eriti ei tegele. Samas, kõik Apollo reklaammaterjalid sisaldavad alati ka viidet online-poele, peale selle kasutatakse internetis ka bännerreklaame, kuid seda väikeses mahus. Küll tõstab Pihl esile koostööd Delfiga, kus e-poodide raamatukaupluse osas tehakse koostööd - Delfi ostukeskkonnas liikudes ning raamatuid otsides jõuab klient Apollo lehele, kuigi lehekülje ülaosas on Delfi päis.
Tulevikust rääkides on nii Vaher kui ka Pihl napisõnalised. Vaheri sõnul soovib Primeframe keskenduda enam äriklientidele. Apollo aga avas hiljuti ingliskeelse keskkonna. Sellele vaatamata läheb enamik tellimustest Eestis asuvatele adressaatidele, välismaale saadetakse vähem kui 10% kogutellimustest. Arvo Pihl mainib, et plaane e-poe arendamiseks on, kuid praegu midagi konkreetset öelda on veel vara.
Üks põnevamaid ning unikaalsemaid Eesti e-kaupluste projekte on reklaamiagentuuri Tank kaubamärgi Tank Equipment tutvustamine. Aadressil
www.tank-equipment.com asuv e-pood müüb esmapilgul segadust tekitavat kaupa - virtuaalsed aktsiad, mis kunagi raha sisse ei too, jõuluvastased tabletid, enesetapupillid ning muud huvitavat. Tanki esindaja Joel Volkovi sõnul on tegemist eelkõige naljaga. Samas on see nali toonud firmale tellimusi Jaapanist Brasiiliani. Kodulehel kiidavad Tanki kaupu Bill Clinton, Albert Einstein, Che Guevara, Harry Potter jt kuulsused.