Otsus Citymarketite minekust Rimi kaubamärgi alla pahandas paljusid Citymarketi kliente, kes peavad oma meelispoe kaubavalikut Rimi omast paremaks.
Esmaspäeval allkirjastati Kesko Foodi ja Rootsi ICA kontserni vahel lõplik kokkulepe, mille kohaselt lähevad kõik Citymarketi kauplused kevade jooksul Rimi kaubamärgi alla ning kujundatakse ümber vastavalt Rimi kontseptsioonile, kirjutab Postimees.
Peaaegu kõik Postimehe küsitletud Citymarketi kliendid olid uudist kuuldes pettunud, et kauplus praegusel kujul kaob. Sama seisukohta avaldasid pahased kliendid ka mitmel pool internetifoorumites.
«Citymarketis on Rimiga võrreldes palju parem kaubavalik,» ütles eile Lootsi Citymarketit külastanud tallinlane Monika Gorkin. Ta avaldas kahetsust, et muutub nii kaupluse nimi kui ka sisu.
Äsjaloodud Rimi Baltic AB finantsdirektor Ton Noleti sõnul leiti ühisfirma loomisel, et parem on jätkata Rimi kaubamärgi all. «Teame muidugi, et Citymarket on Eestis populaarne, kuid usume, et Citymarketi kliendid hakkavad külastama uuenenud kauplust,» märkis Nolet. Rimi Baltic loodab Noleti sõnul saada Baltimaade juhtivaks toidukaupade jaemüüjaks.
Ühisfirma tehniliste hangete direktor Karmo Kaas ütles, et kohe homsest ei maksa siiski suuri muudatusi oodata. «Nimevahetus toimub kevadel,» märkis Kaas. Tema sõnul ei muutu Citymarket sisu poolest automaatselt ümber Rimiks, vaid üht-teist võetakse üle ka praegusest Citymarketist.
Rimi nime all jätkavad Kaasi sõnul tööd kõik Citymarketi töötajad. «Citymarketi tausta ja positiivseid kogemusi kindlasti arvestatakse,» kinnitas Kaas.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.