Märtsi algus tähendab reklaamimaailmale juba täistuuridel tööd, jaaunarikuine vaikelu on juba jäädavalt minevikku vajunud. Maailma reklaamigigandid naudivad täistuuridel Eesti telekanalite reklaamieetri soodsat hinda, kusjuures Procter & Gamble edestab lähemaid konkurente enam kui kahekordse vahega.
Telereklaamijate esinelik paistab järgivat John Philip Jonesi teooriat tarbija iganädalasest mõjutamisest. Ainult selle vahega, et telereklaam on mujal maailmas niivõrd krõbeda hinnaga, et ei võimalda suurtel turgudel nii pöörases koguses reklaamisekundeid iganädalaselt koguda.
EMT oli üliintensiivne reklaamija terve 2004. a vältel ja ka sel aastal ei jäeta midagi juhuse hooleks. EMT reklaamivasar teeb meile kõigile iga päev selgeks, kus on kõne kvaliteet kõige parem. Pidev sõnumi kordus on kindlaim viis hoiakute kujundamiseks ja hoidmiseks, aga EMT teab seda niigi.
Autor: Hanno Kindel
Seotud lood
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?