Suurimateks kukkujateks jaanuariga võrreldes olid Renault, mida müüdi 22 sõidukit vähem, ja Ford, mille müük vähenes ligi kolm korda.
Info Ettevõtete Grupi turundusjuht Tiit Lillipuu sõnas, et selline kõikumine kuude lõikes on täiesti normaalne ning selle põhjal pikale ulatuvaid järeldusi teha pole mõtet.
?Müügihulk kuude lõikes sõltub hulgitellimustest. Esimesi järeldusi käesoleva aasta müügitulemustest võib teha poolaasta möödumisel,? sõnas ta.
Prantsuse autodel läheb aga üldiselt hästi: kahe esimese kuuga on müüdud kokku 177 Prantsuse tootja valmistatud tarbesõidukit.
Ühtekokku müüdi veebruaris 222 uut tarbesõidukit, mis jaanuariga võrreldes on 33 autot vähem, tehes languseks 13%.
Eelmise aasta veebruariga võrreldes oli tänavune veebruari müük 10 sõiduki võrra väiksem, mis teeb müügitulemuste languseks väga edukat eelmist aastast arvestades vaid 4%.
60% tarbesõidukite müügist veebruaris moodustasid kaubikud, raskeveokite osaks jäi 24%.
Tänavu jaanuaris aga müüdi enim väikese kaubaruumiga, millel kaubaruumi alla 4 m³ busse 95, mis teeb turuosa suuruseks 37%. Suuri kaubabusse, kaubaruumiga üle 4 m³ müüdi kuu aega tagasi ühtekokku 73 ehk 29%.
2004. aastal oli kaubikute ja raskeveokite osakaaluks vastavalt 67% ja 16%.
Tarbesõidukite müügiosakaal on 2005. aastal püsinud muutumatuna.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.