• OMX Baltic0,2%281,65
  • OMX Riga−0,22%872,35
  • OMX Tallinn0,22%1 771,79
  • OMX Vilnius0,28%1 096,8
  • S&P 500−1,45%5 832,71
  • DOW 30−1,49%41 997,94
  • Nasdaq −1,57%19 174
  • FTSE 100−0,86%8 248,49
  • Nikkei 225−1,05%39 190,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,98
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,24
  • OMX Baltic0,2%281,65
  • OMX Riga−0,22%872,35
  • OMX Tallinn0,22%1 771,79
  • OMX Vilnius0,28%1 096,8
  • S&P 500−1,45%5 832,71
  • DOW 30−1,49%41 997,94
  • Nasdaq −1,57%19 174
  • FTSE 100−0,86%8 248,49
  • Nikkei 225−1,05%39 190,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,98
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,24
  • 15.07.05, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku ja Tartu õlletehased kasvatasid turuosa

Eesti Õlletootjate Liidu andmetel müüdi tänavu esimesel poolaastal Eestis 61,03 mln liitrit õlut, kasv eelmise aasta esimese poolega oli üle 15%.
AS Saku Õlletehas on aastaga kasvatanud turuosa 41,4%-lt 44,6 protsendile ning AS A.Le Coq Tartu Õlletehas 34-lt 35,6 protsendile. Liidu pressiteates seisab, et Saku kasvatas müüki võrreldes eelmise aastaga koguni veerandi võrra, Tartu Õlletehas viiendiku võrra.
ASi Pärnu Õlu turuosa on aastaga kukkunud 1,3 protsendilt 0,7-le toimuvate uuendustööde tõttu.
?Me oleme terve poolaasta tegelenud tootmise renoveerimisega, mis tähendab, et praktiliselt on uuendatud kogu villimise osa,? selgitas Pärnu Õlu turundusjuht Anne Tääkre.
AS Viru Õlu on õlletootjate liidu andmete suhtes skeptiline, sest nemad liitu ei kuulu ja ei ole ka liidule müügiandmeid väljastanud.
Eesti Õlletootjate Liidu andmetel on 2005 I poolaasta Viru Õlu turuosa 14% ning on võrreldes eelmise aastaga langenud 2,7%, kuid Viru Õlu müügidirektori Aivar Kaha sõnul oli mais nende turuosa 15% ning tõusis juunis 16% juurde.
Võimalikku turuosa paariprotsendilist kõikumist põhjendas Kaha mitme teguri kokkulangemisega. Ühena tõi ta välja vahepealse müügidirektori puudumise, mis viis müügiinimesed ajutiselt äraootavale seisukohale. Oma mõju omab ka Viru Õlle vähene reklaam meedias, millele on vastukaaluks turu juhtivate õlletehaste suur reklaamtöö. Kolmandaks faktoriks on suur ekspordi maht, mis on hetkel 50%.
?Mis siin salata, suurte mahtude juures on teatud prioriteedid ja eksport on meie prioriteet, mis ei tähenda, et unustatakse koduturg?, selgitas Kaha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 12:49
Tarkvaraarendaja Merada: turvanõrkusi tuleks otsida vähemalt kord kuus
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele