Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse turismiarenduskeskus alustab sügisel teist korda turismiettevõtetele suunatud kvaliteediprogrammi.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turismiarenduskeskuse direktori Maarika Liivamäe sõnul on Eestis viimastel aastatel arvukalt loodud uusi turismivõimalusi ja atraktsioone, kuid sageli ei suudeta tagada teenuse ühtlast kvaliteeti. ?Turismiteenuste kvaliteet pole halb. Kuna Eesti on aga Euroopa riik, on turistidel meile kõrgendatud ootused. Selleks, et neile vastata, tuleb pingutada,? ütles Liivamägi.
Kvaliteediprogramm arvestab iga ettevõtte eripäraga ja on üles ehitatud nii, et ettevõtja saaks arendada just temale vajalikku igapäevategevuse valdkonda. Ettevõte korraldab enesehindamise, määrab parendusvaldkonnad ja asub muudatusi ellu viima. Neid tegevusi saadavad tasuta koolitused ja seminarid. Programm lõpeb tulemuste hindamisega.
Programmi edukalt rakendavaid ettevõtteid tunnustatakse diplomiga ?Märk kindlasti arengust?. ?See diplom turismitalu seinal näitab ettevõtte pühendumist ja süsteemset lähenemist teenuse kvaliteedi arendamisele ning on kliendile soovituskirjaks,? sõnas Liivamägi.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.