• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • 20.09.06, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kõik Toyotad tehakse tellimuse järgi

Tagamaks kliendirahulolu ja auto kvaliteedi, rakendab Toyota ideoloogiat Just-In-Time. See tähendab, et kõik auto tootmiseks vajalikud komponendid tarnitakse õigel ajal, õiges koguses ja õigesse kohta. Selline süsteem võimaldab hoida laokulud madalad ning kiirendada tootmistsüklit.
Toyota jälgib ka seda põhimõtet, et üha rohkem toodetakse autosid sellel kontinendil, kus neid müüa tahetakse. Näiteks eelmisel aastal müüs Toyota Euroopas 964 000 autot ja nendest oli Euroopas toodetud 638 000 autot.
Kui tootmine ja müük toimub ühes piirkonnas, võimaldab see lühendada tarneaega kliendile.
Tagamaks klientidele autode ja varuosade sujuvat ja täpset tarnimist, on Toyota Euroopas üle sehitanud võrgu, mis koosneb 8 tehasest, 12 varuosakeskusest, 19 logistikakeskusest.
Selline struktuur tagab autode sujuva tarne kliendile nii Jaapanist kui ka Inglismaalt. Toyota süsteemis ei toodeta autosid lattu, vaid kogu tootmine toimub vastavalt nõudlusele.
Täpse nõudluse määratlevad klientide tellimused ning seda tööd koordineerivad igas riigis asuvad importöörid.
Täpselt nõudlusele vastav tootmine võimaldab hoida madalad laokulud ning reageerida paindlikult nõudlusele. Lisaks sellele suudavad tehased reageerida operatiivselt nõudluse võimalikule muutusele.
See on ka üks Toyota edu põhjusi, et suudetakse efektiivselt toota, hoida laokulud madalad ning reageerida operatiivselt nõudluse muutumisele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.24, 17:29
Foruse enam kui 10aastane koostöö Viru Keskusega – tehnohooldusest maineka rohesertifikaadini
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele