Tõelised tegijad panustavad täna intenetti,
lausus Delfi juhatuse esimees Ville Jehe täna Äriplaani konverentsil.
"Estonian Air on enda müügist lõviosa viinud internetti. Hansapank ja SEB Eesti Ühispank on juba 7 aastat maailmas märgatud, samuti Hobby Hall ja paljud teised," rääkis Jehe. "94% Eesti ettevõtteid kasutab arvuteid ja 15% saab sajandiku oma käibe netist. Internetikasutajate arv on Eestis tõusuteel."
Eesti internetimeedia jälgib Jehe sõnul maailmas levinud trende ning on hetkel esirinnas.
Delfi müügitiim ei müü mitte Delfi portaali, vaid internetti, rääkis Jehe. "Seepärast tervitame me kõiki uusi tulijaid, kes aitavad meil netti müüa."
Jehe sõnul ootab ta huviga, kuidas ajalehtede müügitiimid lahendavad selle konflikti, mis valitseb ajalehtede müügitiimides sees, sest osad müüvad ajalehte ja osad netti.
Seotud lood
Kõik aripaev.ee edastatud uudised 20. ja
21. septembril toimunud konverentsist Äriplaan 2007.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.