Eesti õlletootja ASi Puls Brewery 8 kuu
käive oli kokku 40 miljonit krooni võrrelduna 15 miljoni krooniga mullu samal
ajavahemikul.
Pulsi turuosa on alates turule tulekust stabiilselt pisut kasvanud, augustis kasvas 4,4%-ni.
„Pulsi käive ja kogu tootmine on pidevas tõusutrendis, mis tähendab, et õllejoojatele Puls meeldib. Praegused tehase- ja laohooned võimaldavad meil kasvatada turuosa aga ainult kuni 7%-ni. Et Pulsil oleks võimalus ka suuremat turuosa saavutada ja kahe valdava õlletootjaga paremini konkureerida, kavatseme ehitada uue tootmiskompleksi. Selle teostamiseks ostsime juba ka Audrusse maatüki,” rääkis ASi Puls Brewery juhatuse esimees Aivo Varem.
„Suvi on kõikvõimalike jookide tootjatele krgaeg. Siis tõusevad kõikide õlletootjate müügi- ja käibenumbrid.” lausus Aivo Varem. „Kuid Puls on kasvanud ka üldiselt: hetkel oleme saavutanud järjest kasvava ja juba peaaegu 5-protsendilise turuosa kogu õlleturust, lisaks väga suure turuosa tumeda õlle turul. On näha, et Eesti õllejooja on Pulsi kvaliteetse ja konkurentidest pisut erineva – Tšehhi tüüpi õlle – kiiresti omaks võtnud.
AS Puls Brewery turundus- ja müügidirektori Anne Tääkre sõnul tootis Puls Brewery 2005. aasta 8 esimese kuu jooksul 540 000 liitrit õlut, 2006. aasta esimesel kaheksal kuul 3 200 000 liitrit. „Kõige kiiremini on tusnud tumeda õlle tootmine ja müük. Tume Puls on Eesti tumedate õllede seas tarbija lemmik,” rääkis Anne Tääkre.
Seotud lood
Alates oktoobri algusest asus Saaremere
Kala ASi juhtima endine ASi Puls Brewery juhatuse esimees Aivo Varem, teatas
kalatööstus.
Tartu Õlletehase juhi Tarmo Noopi sõnul 200
miljoniga joogitööstust teha ei saa.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.