Oleg Gross esitas linnavalitsusele taotluse
12-18korruselise hoone detailplaneeringu algatamiseks juba üle poole aasta
tagasi. Kuna linnavalitsuselt pole vastust veel tulnud, esitas Gross taotluse
uuesti, kirjutas Virumaa Teataja.
Oleg Grossi kõrghoone peaks kerkima Ly poe asemele. Gross arvas, et alla 12korruselist hoonet ta ehitama ei hakka, kõrgemat kui 18 korrust samuti mitte. “Panin taotlusesse maa-aluse parkla ka juurde,” rääkis Gross, lootes nii linnavõimude südant pehmendada.
Kõrghoonet Rakvere kesklinna plaanib ka teine ettevõtja Märt Ots, kes soovib laiendada hotelli Wesenbergh ja ehitada hotellihoone kõrvale kohviku kohale uue hoone. "Hotell tahab nüüdisajastamist," põhjendas Ots uue hoone ehitamise vajalikkust. Rakvere linnaarhitekt Oliver Alver arvas, et linnapilti ilmestavaid erilisi ehitusplaane ei maksaks mingil juhul kergekäeliselt kõrvale lükata. "Võimalik rajatav kõrghoone peaks olema ilus maamärk ega tohiks olla suur ebamastaapne kolakas," arvas Alver, kelle sõnul on Eesti kõige koledam kõrghoone nn Maakri maja Tallinnas.
Linnaarhitekti sõnul võivad kõrghooned kergesti linna sümboliks kujuneda, kuid samas ka linna täiesti rikkuda. "Kõik sõltub nende arhitektuurilisest lahendusest," selgitas ta. Alveri arvates võiks Rakveresse ehitada kuni 15korruselisi hooneid. Kavandatavad kaks kõrghoonet markeeriksid aga linnaarhitekti meelest kenasti Rakvere aktiivsema keskuse.
Teisipäeval arutas võimalike kõrghoonete rajamist Rakveresse ka volikogu linnamajanduskomisjon. Rakvere abilinnapea Ain Suurkaevu sõnul oli komisjon ühehäälselt seda meelt, et võiks hakata selliseid hooneid planeerima.
Lähiajal kuulutab Rakvere linnavalitsus välja arhitektuurikonkursi keskväljaku laiendamiseks. Mis võiks saada keskväljakul olevast mullavallist, on praegu veel lahtine, kindlasti peaks konkurss andma ideid ka siin.
Seotud lood
Lääne-Virumaa suurettevõtja Oleg Gross
Gross ehitab kaupluse ka Türile, mis esialgsete plaanide kohaselt peaks valmima
jaanipäevaks, kirjutas Järvamaa Teataja.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.