Maanteeameti liikluskorralduse osakonna
juhi Aare Paini sõnul on Tallinn-Tartu maanteel rekkade liiklemise piiramist
plaanitud juba 1998. aastast. Tollal oli ka kõne all võimalus veokite liiklemine
maanteel sootuks keelata.
Tänavu aprillis tehti aga spetsiaalne loendamine ja leiti, et raskeveokeid liigub tipptundide ajal teedel arvatust rohkem. Kõige hullem on reede õhtu ja esmaspäeva hommik.
Paini sõnul on liiklus läinud maanteel nii tihedaks, et rekkade taha tekivad pikad autokolonnid, millest möödumine on ohtlik. Just liiklusohutuse suurendamine ongi piirangu mõte.
„Kas ettevõtjad on nii kõvasti vastu?” küsis Pain reede õhtul ja vajus mõttesse. „Ootame ümarlaua ära, võib-olla saab keeluaega lühendada.”
Seotud lood
Seoses maanteeameti plaaniga piirata
veoautode ja autokolonnide liikumist Tallinn - Tartu - Võru - Luhamaa maanteel
peab logistikafirma Smarten nüüd oma töökorraldust muutma.
Maanteeamet plaanib
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel piirata sõidukite ja autorongide liikluset,
on kirjas autoettevõtete koduleheküljel.
Schenker ASi juhatuse liige Meelis Arumeel
on vastu maanteeameti kavale piirata veoautode sõitmist Tallinn-Tartu maanteel.
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate
Assotsiatsiooni esindaja Ermo Perolaineni sõnul arutati täna maanteeameti
ümarlaual Tallinn-Tartu maantee liikumispiirangid.
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?