Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate
Assotsiatsiooni esindaja Ermo Perolaineni sõnul arutati täna maanteeameti
ümarlaual Tallinn-Tartu maantee liikumispiirangid.
"Hetkel arutletakse ja analüüsitakse teemat, konkreetset otsust veel tehtud ei ole," ütles Perolainen.
Maanteeameti ettepanek on piirata Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel sõidukite ja autorongide liiklust.
Maanteeamet plaani kohaselt keelatakse Jüri liiklussõlmest Kärevere ristmikuni üle 12 m pikkuste sõidukite ja autorongide (väljaarvatud bussid) liiklus reedeti ja pühapäeviti kella 13.00st kuni kella 21.00ni ja esmaspäeviti kella 05.00st kuni kella 09.00ni.
ERAA ei ole nõus mingite liikumispiirangutega, küll aga võiks piirata kolonnis sõitmist. "Üksteise järel kolonnis sõitvad veoautod on see, mis tekitab troppe ja liiklusohtlikke olukordi," ütles Perolainen.
"Ka võiks piirata aeglaste liikurmehhanismide nagu traktorid liikumist," lisas ta.
Seotud lood
Maanteeameti liikluskorralduse osakonna
juhi Aare Paini sõnul on Tallinn-Tartu maanteel rekkade liiklemise piiramist
plaanitud juba 1998. aastast. Tollal oli ka kõne all võimalus veokite liiklemine
maanteel sootuks keelata.
Maanteeamet plaanib
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel piirata sõidukite ja autorongide liikluset,
on kirjas autoettevõtete koduleheküljel.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.