Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate
Assotsiatsiooni esindaja Ermo Perolaineni sõnul arutati täna maanteeameti
ümarlaual Tallinn-Tartu maantee liikumispiirangid.
"Hetkel arutletakse ja analüüsitakse teemat, konkreetset otsust veel tehtud ei ole," ütles Perolainen.
Maanteeameti ettepanek on piirata Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel sõidukite ja autorongide liiklust.
Maanteeamet plaani kohaselt keelatakse Jüri liiklussõlmest Kärevere ristmikuni üle 12 m pikkuste sõidukite ja autorongide (väljaarvatud bussid) liiklus reedeti ja pühapäeviti kella 13.00st kuni kella 21.00ni ja esmaspäeviti kella 05.00st kuni kella 09.00ni.
ERAA ei ole nõus mingite liikumispiirangutega, küll aga võiks piirata kolonnis sõitmist. "Üksteise järel kolonnis sõitvad veoautod on see, mis tekitab troppe ja liiklusohtlikke olukordi," ütles Perolainen.
"Ka võiks piirata aeglaste liikurmehhanismide nagu traktorid liikumist," lisas ta.
Seotud lood
Maanteeameti liikluskorralduse osakonna
juhi Aare Paini sõnul on Tallinn-Tartu maanteel rekkade liiklemise piiramist
plaanitud juba 1998. aastast. Tollal oli ka kõne all võimalus veokite liiklemine
maanteel sootuks keelata.
Maanteeamet plaanib
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel piirata sõidukite ja autorongide liikluset,
on kirjas autoettevõtete koduleheküljel.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.