Erika Salumäe loobus ootamatult talle
tasuta kasutada antud tuttuuest keskklassiautost ja valis poole kallima Lexuse.
«Tahtsin saada natuke sellist luksuslikumat ja mugavamat autot,» seletab ta.
«Ei saa ju nii, et autos väsid,» põhjendab kahekordne olümpiavõitja ja Tallinna volikogu liige Erika Salumäe, miks ta aktsiaseltsilt Veho Eesti kevadel tasuta kasutada saadud sõiduautost Citroen C4 ootamatult loobus. Homme krutib ta oma «prantslaselt» numbrimärgi ES 5555 ja paneb selle uue Lexus IS 250 külge, kirjutas SLÕhtuleht.
Juba 14 aastat Erika Salumäed tasuta sõidutanud aktsiaselts Veho Eesti andis alles kevadel talle tuttuue hõbedase Citroen C4. Üle 300 000 krooni maksva autoga jõudis rahvaliitlane läbi sõita vaid 14 000 kilomeetrit, kui tundis, et see auto pole siiski talle – haige selja pärast pidi ta näiteks pikkadel otsadel autost vahepeal väljuma ja sirutusharjutusi tegema.
«Kui tegus inimene sõidab ükskõik mis firma autoga, ongi nende jaoks sponsorlus. Minu vanu autosid on alati tahetud osta, seepärast ma olengi hea sponsoritele,» naerab Salumäe ja lisab, et tema Citroenilgi on juba ostja olemas.
Salumäele Lexuse andnud autofirmas Amserv Auto ei leitud eile aega vastata, miks nad just Salumäed aitavad või mida nad tulevaselt riigikogulaselt vastu soovivad.
Seotud lood
Toyota ja Lexuse müüja Amserv Auto teatel
ei ole ettevõte olümpiavõitja Erika Salumäe sponsor, mida ekslikult võib välja
lugeda tänasest SL Õhtulehest, teatas ettevõte.
Tallinna Lennujaam tahab saavutada süsinikuneutraalsuse järgmisel ja kliimaneutraalsuse 2030. aastal. Neist viimane eesmärk on Tallinna Lennujaama finantsjuhi ja juhatuse liikme Anneli Turkini sõnul ambitsioonikas ja väljakutsuv, sest kõiki tehnoloogiaid selle saavutamiseks veel olemas ei ole.