Toyota ja Lexuse müüja Amserv Auto teatel
ei ole ettevõte olümpiavõitja Erika Salumäe sponsor, mida ekslikult võib välja
lugeda tänasest SL Õhtulehest, teatas ettevõte.
Amserv Auto juhatuse esimehe Tiit Reha sõnul on ettevõttel hea meel iga kliendi üle, seda enam kui selleks on kõigi poolt armastatud olümpiavõitja. „Oleme rõõmsad, et Erika valis oma uueks autoks Lexuse. Lexus IS 250 on elegantne ja turvaline auto, mille müüki saadab järjest kasvav nõudlus. Samas märgime korrektsuse huvides, et auto on müüdud temale turutingimustel, mitte antud kasutamiseks sponsorluse korras. Oleme teinud tavapärase kliendi allahindluse, milliseid teeme suure automüüjana aastas sadu. See ei ole päris kindlasti tasuta kasutamine, tegemist on eksliku infomüraga”, ütles Reha.
Amservi teatel on ettevõtte müünud käesoleva aasta 10 kuuga 191 Lexust, aastane müügikasv moodustab Lexuste puhul 124 protsenti
Seotud lood
Erika Salumäe loobus ootamatult talle
tasuta kasutada antud tuttuuest keskklassiautost ja valis poole kallima Lexuse.
«Tahtsin saada natuke sellist luksuslikumat ja mugavamat autot,» seletab ta.
Tänavu I kvartalis 630 miljoni kroonise
konsolideeritud käibe saavutanud Amserv Grupp müüs 2051 autot, mis oli võrreldes
möödunud aasta sama ajaga 59% rohkem. Müügikäive kasvas 70% ja maksude eelne
kasum 80%.
Johannes Ahun, kes võitles end Pekingis
toimuvatele olümpiamängudele, sai Amserv Autolt aastaseks kasutuseks Corolla
Versa.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.