Soome rahvuslik lennufirma Finnair otsustab
järgmise aasta esimesel poolel oma Eesti tütarfirma Aero Airlines'i edasise
ärisuuna, üks võimalustest on teha Aerost Finnairi tšarteroperaator.
2002. aastal asutatud Aero teenindab hetkel kuue ATR72 turbopropellerlennukiga Lõuna-Soome ja Baltikumi liine, kuid kuna lennukid on vananemas - nende keskmine vanus on üle 15 aasta - ja neid asendada ei kavatseta, on äristrateegias vaja teha muudatusi. Finnairi juhatuse esimees Jukka Hienoneni sõnul maha müüa Aerot igal juhul ei plaanita, kirjutas etv24.ee.
"Aero oli Finnairi sünninimi, juba sel põhjusel ei saa me temast loobuda," ütles Hienonen ajakirjanikele. Finnair alustas tegevust 1920ndatel aastatel Aero nime all ja esimene lend toimus Helsingist Tallinna.
Hienoneni sõnul on üks võimalus, et Aerost saab grupi tšarterreiside operaator, samuti on võimalik, et Eesti ettevõtet hakatakse kasutama lähilendudeks. "Otsus tehakse järgmise aasta esimesel poolel," ütles Hienonen.
Seotud lood
Finnair uuendab oma kauglendusid
teenindavat lennuparki lähiaastatel kokku kahe miljardi euro ehk umbes 31
miljardi krooni eest.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.