• OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,57%6 005,72
  • DOW 300,61%44 697,15
  • Nasdaq −3,17%19 322,17
  • FTSE 1000,02%8 503,71
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,14
  • OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,57%6 005,72
  • DOW 300,61%44 697,15
  • Nasdaq −3,17%19 322,17
  • FTSE 1000,02%8 503,71
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,14
  • 14.12.06, 08:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hannes Rumm saatis ametnikele naisteajakirja tellimise reklaami

Tallinna linnavalitsuse töötajad said sotsiaaldemokraadist poliitikult Hannes Rummilt elektronkirja üleskutsega tellida naisteajakiri Cosmopolitan.
Tegelikult tegi Rummi palgatud reklaamiagentuur näpuvea, sest e-kirjaga pidi välja minema muu tekst, kirjutas SL Õhtuleht.
Hannes Rummi erakondlikult meiliaadressilt saadetud kirjas avanes noore neiuga reklaamkuulutus, kus loetletakse kolm põhjust, miks tuleks tellida Cosmo (ajakiri Cosmopolitan). Kirjas olev reklaam lubab ajakirja 23% odavamalt, kui ostes, ja kinnitab, et tellija võib võita luksusliku puhkusepaketi, vahuveini ja seksika üllatuskingituse.
Elektronkirja saajad imestasid, et Tallinna volikogu liige ja sotside fraktsiooni aseesimees Hannes Rumm on jätnud poliitika ja hakanud ajakirja Cosmopolitan reklaamiagendiks. Rumm omakorda oli üllatunud, kui kuulis, et keegi tõesti usub tema seotust naisteajakirjaga.

Seotud lood

Uudised
  • 08.03.07, 16:13
Hannes Rumm nõuab Tallinnalt suuremat sünnitoetust
Sotsiaaldemokraatide hinnangul peab koos pensionäridele makstava toetusega tõusma ka Tallinna linna makstav ühekordne sünnitoetus, teatasid sotsiaaldemokraadid.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele