Tallinna linnavalitsuse töötajad said
sotsiaaldemokraadist poliitikult Hannes Rummilt elektronkirja üleskutsega
tellida naisteajakiri Cosmopolitan.
Tegelikult tegi Rummi palgatud reklaamiagentuur näpuvea, sest e-kirjaga pidi välja minema muu tekst, kirjutas SL Õhtuleht.
Hannes Rummi erakondlikult meiliaadressilt saadetud kirjas avanes noore neiuga reklaamkuulutus, kus loetletakse kolm põhjust, miks tuleks tellida Cosmo (ajakiri Cosmopolitan). Kirjas olev reklaam lubab ajakirja 23% odavamalt, kui ostes, ja kinnitab, et tellija võib võita luksusliku puhkusepaketi, vahuveini ja seksika üllatuskingituse.
Elektronkirja saajad imestasid, et Tallinna volikogu liige ja sotside fraktsiooni aseesimees Hannes Rumm on jätnud poliitika ja hakanud ajakirja Cosmopolitan reklaamiagendiks. Rumm omakorda oli üllatunud, kui kuulis, et keegi tõesti usub tema seotust naisteajakirjaga.
Seotud lood
Sotsiaaldemokraatide hinnangul peab koos
pensionäridele makstava toetusega tõusma ka Tallinna linna makstav ühekordne
sünnitoetus, teatasid sotsiaaldemokraadid.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.