• OMX Baltic0,4%270,37
  • OMX Riga0,85%878,29
  • OMX Tallinn0,46%1 737,53
  • OMX Vilnius0,11%1 041,67
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,12%8 080,62
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,3
  • OMX Baltic0,4%270,37
  • OMX Riga0,85%878,29
  • OMX Tallinn0,46%1 737,53
  • OMX Vilnius0,11%1 041,67
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,12%8 080,62
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,3
  • 28.12.06, 13:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamipiirang lööb Burger Kingi

Suurbritannias lastele suunatud reklaami keelamine võib USA päritolu kiirsöögiketile Burger King uuel aastal maksma minna 100 miljonit naela (2,33 mld krooni), arvutas eilne Daily Telegraph.
"Reklaam on põhiline vahend, millega tuua lapsi ja peresid meie restoranidesse," tsiteeris leht Burger Kingi regioonijuhti Giorgio Minardi´t. Ta nimetas piirangu mõju müügile väga tõsiseks.
Hiljem samal päeval eitas ettevõtte kõrgem juht uute reeglite ränka mõju ettevõtte tulule. "Meie sihttarbija on paljude aastate jooksul olnud 18 kuni 34 aastane ja me jätkame praegust strateegilist kurssi pakkuda kõrgekvaliteedilist loomaliha sellele tuumiktarbijale," olid Burger Kingi Euroopa presidendi Peter Robinsoni sõnad Reutersi teatel.

Seotud lood

Uudised
  • 05.02.07, 16:29
Lastele suunatud Snickersi reklaam kaob
Maailma üks suuremaid magusatootjaid Masterfoods loobub vabatahtlikult alla 12aastastele lastele suunatud reklaamidest.
Uudised
  • 29.01.08, 19:30
Teadlased uurivad rämpstoidu ja vägivalla seoseid
Oxfordi ülikooli teadlased söödavad vangidele toidulisandeid, et selgitada välja rämpstoidu ja vägivalla seoseid, kirjutas ajaleht The Indipendent.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.24, 09:00
Turvapartner peab alati käima mitu sammu ees: mis tagab ühe sündmuse õnnestustumise?
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele