Suurbritannias lastele suunatud reklaami
keelamine võib USA päritolu kiirsöögiketile Burger King uuel aastal maksma minna
100 miljonit naela (2,33 mld krooni), arvutas eilne Daily Telegraph.
"Reklaam on põhiline vahend, millega tuua lapsi ja peresid meie restoranidesse," tsiteeris leht Burger Kingi regioonijuhti Giorgio Minardi´t. Ta nimetas piirangu mõju müügile väga tõsiseks.
Hiljem samal päeval eitas ettevõtte kõrgem juht uute reeglite ränka mõju ettevõtte tulule. "Meie sihttarbija on paljude aastate jooksul olnud 18 kuni 34 aastane ja me jätkame praegust strateegilist kurssi pakkuda kõrgekvaliteedilist loomaliha sellele tuumiktarbijale," olid Burger Kingi Euroopa presidendi Peter Robinsoni sõnad Reutersi teatel.
Seotud lood
Maailma üks suuremaid magusatootjaid
Masterfoods loobub vabatahtlikult alla 12aastastele lastele suunatud
reklaamidest.
Oxfordi ülikooli teadlased söödavad
vangidele toidulisandeid, et selgitada välja rämpstoidu ja vägivalla seoseid,
kirjutas ajaleht The Indipendent.
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.