Maailma üks suuremaid magusatootjaid
Masterfoods loobub vabatahtlikult alla 12aastastele lastele suunatud
reklaamidest.
Euroopa Liit on ähvardanud keelata lastele suunatud mittekasuliku toidu reklaami, kui ettevõte ise asja ei reguleeri, vahendas Financial Timesi Rootsi majandusleht Dagens Industri. Põhjuseks tuuakse laste seas järjest enam leviv rasvtõbi.
Seni on Masterfoods teinud reklaami üle 6aastastele lastele, kuid nüüd tõsteti piir kõikjal maailmas 12 aastani.
Masterfoodsi kaubamärgid on muu hulgas Snickers, Bounty, Mars ja Uncle Bens. Kontserni reklaamikulutused kuuluvad maailma 30 suurima hulka.
Magusatootjatest on eapiirang Kraftil (8 a) ja Coca Colal (12 a), samas Nestlél ja Pepsil vanusepiirangut määratud ei ole.
Seotud lood
Eesti televaatajaid häirivad
eratelekanalite pikad reklaamipausid võivad tulevikus veelgi pikemateks venida,
sest Euroopa Liit tahab telereklaami näitamise reegleid liberaliseerida.
Suurbritannias lastele suunatud reklaami
keelamine võib USA päritolu kiirsöögiketile Burger King uuel aastal maksma minna
100 miljonit naela (2,33 mld krooni), arvutas eilne Daily Telegraph.
Tarbijakrediidi direktiivi parandus kehtestaks
ühtsed tarbimislaenude pakkumise ja reklaamimise tingimused kogu euroliidus.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.