• OMX Baltic0,42%270,43
  • OMX Riga1,22%881,56
  • OMX Tallinn0,43%1 737,63
  • OMX Vilnius0,11%1 041,82
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,02%8 072,94
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,48
  • OMX Baltic0,42%270,43
  • OMX Riga1,22%881,56
  • OMX Tallinn0,43%1 737,63
  • OMX Vilnius0,11%1 041,82
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,02%8 072,94
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,48
  • 05.02.07, 16:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lastele suunatud Snickersi reklaam kaob

Maailma üks suuremaid magusatootjaid Masterfoods loobub vabatahtlikult alla 12aastastele lastele suunatud reklaamidest.
Euroopa Liit on ähvardanud keelata lastele suunatud mittekasuliku toidu reklaami, kui ettevõte ise asja ei reguleeri, vahendas Financial Timesi Rootsi majandusleht Dagens Industri. Põhjuseks tuuakse laste seas järjest enam leviv rasvtõbi.
Seni on Masterfoods teinud reklaami üle 6aastastele lastele, kuid nüüd tõsteti piir kõikjal maailmas 12 aastani.
Masterfoodsi kaubamärgid on muu hulgas Snickers, Bounty, Mars ja Uncle Bens. Kontserni reklaamikulutused kuuluvad maailma 30 suurima hulka.
Magusatootjatest on eapiirang Kraftil (8 a) ja Coca Colal (12 a), samas Nestlél ja Pepsil vanusepiirangut määratud ei ole.

Seotud lood

Uudised
  • 19.01.07, 08:32
Reklaamipausid teles võivad veelgi pikeneda
Eesti televaatajaid häirivad eratelekanalite pikad reklaamipausid võivad tulevikus veelgi pikemateks venida, sest Euroopa Liit tahab telereklaami näitamise reegleid liberaliseerida.
Uudised
  • 28.12.06, 13:32
Reklaamipiirang lööb Burger Kingi
Suurbritannias lastele suunatud reklaami keelamine võib USA päritolu kiirsöögiketile Burger King uuel aastal maksma minna 100 miljonit naela (2,33 mld krooni), arvutas eilne Daily Telegraph.
Uudised
  • 15.01.07, 08:11
Euroliit seab reeglid laenureklaamidele
Tarbijakrediidi direktiivi parandus kehtestaks ühtsed tarbimislaenude pakkumise ja reklaamimise tingimused kogu euroliidus.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 15:04
Hooletu tuletöö võib kaasa tuua kopsaka rahatrahvi – hullemal juhul võib see hävitada vara
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele