• OMX Baltic0,44%282,67
  • OMX Riga0,08%874,84
  • OMX Tallinn0,63%1 780,25
  • OMX Vilnius0,74%1 109,27
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,73%8 261,68
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,88
  • OMX Baltic0,44%282,67
  • OMX Riga0,08%874,84
  • OMX Tallinn0,63%1 780,25
  • OMX Vilnius0,74%1 109,27
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,73%8 261,68
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,88
  • 15.01.07, 08:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroliit seab reeglid laenureklaamidele

Tarbijakrediidi direktiivi parandus kehtestaks ühtsed tarbimislaenude pakkumise ja reklaamimise tingimused kogu euroliidus.
Tarbijakatiseameti kinnitusel kehtestatakse reeglid siiski vaid 200 - 50 000 euro suurustele laenudele, mistõttu paljusid SMS-laenusid see otseselt ei puuduta. Küll aga kõikvõimalikke reisi-, päikese- ja pulmalaenusid, mida antakse peaaegu igale soovijale. kirjutas postimees.ee.
Direktiivi paranduseelnõu järgi peavad tarbimislaenude reklaam ja ka leping selgelt ja üheselt mõistetavalt näitama kliendile krediidi kogusumma, kestuse, kulukuse aastamäära, maksete summa, arvu ning sageduse, samuti kõik muud lepinguga seotud kulud.
Enamasti hoiduvad laenupakkujad reklaamis intressimäära näitamast. SMS-laenude puhul küünib aga aastaintress ligi poole tuhande protsendini.
«Igal isikul on õigus laenu anda,» kinnitas finantsinspektsiooni pressiesindaja Malle Aleksius. «Finantsinspektsioon jälgib krediidiasutusi, kes võtavad vastu ka hoiuseid. Aga kõnealuste laenude andjad seda enamasti ei tee.»

Seotud lood

Uudised
  • 05.02.07, 16:29
Lastele suunatud Snickersi reklaam kaob
Maailma üks suuremaid magusatootjaid Masterfoods loobub vabatahtlikult alla 12aastastele lastele suunatud reklaamidest.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 12:49
Tarkvaraarendaja Merada: turvanõrkusi tuleks otsida vähemalt kord kuus
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele