Valitsust moodustavad Keskerakond ja Reformierakond otsustasid lõpetada Eesti mainekujunduskampaania, kirjutas Äripäev viis aastat tagasi.
Osapooled on riigieelarvesse muudatuste tegemises kokku leppinud. Kindel on, et töö kaotavad Eesti märgi otsijad ja mainekujunduskampaania raha suunatakse regionaalarengusse. Omavalitsused peaksid saama juurde ligikaudu 150 miljonit krooni.
Hetkeseis: Kampaaniate tegemine on olnud ahvatlev ka praegusele koalitsioonile. Põllumajandusminister Ester Tuiksoo juhtimisel on näiteks korraldatud kampaania Eesti toidu toetuseks.
Autor: ÄP
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.