• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 25.01.07, 11:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Edelaraudtee toob Tallinna-Türi-Viljandi liinile kiiremad rongid

Riigisisest rongiliiklust korraldav Edelaraudtee muudab 27. maist Tallinnast Viljandisse reisimise poole tunni võrra lühemaks.
Lisaks plaanitakse panna Tallinn-Viljandi liini kõikidel reisidel käiku reguleeritavate istmete, WIFI-ühenduse ja muude täiendavate mugavustega varustatud 1. klassi vagunid, teatas Edelearaudtee.
Edelaraudtee teatel avaneb alates juuni algusest reisijatel võimalus sõita rongiga Tallinnast Viljandisse varasema 3 tunni asemel 2,5 tunniga, samuti lüheneb poole tunni võrra sõiduaeg Türile ja teistesse vahejaamadesse.
Edelaraudtee juhatuse liikme Kalvi Pukka sõnul on reisijad lisaks sõidukiiruse suurenemisele alati soovinud ka mugavamaid sõidutingimusi, mida ilmekalt tõendab Tallinna-Tartu kiirrongi 1. klassi järjest kasvav menukus.
Veel 2001. aastal liikus Tallinna ja Viljandi vahel rong, mille koosseisus oli baarvagun ning mis tol ajal reisijate heakskiidu leidis. Tuginevalt neile pikaajalistele kogemustele plaanib Edelaraudtee käesoleva aasta suvel lisada kõigile Viljandi liini rongidele 1. klassi vagunid, millesse on paigaldatud mugavad reguleeritava seljatoega istmed ning juhtmeta internetiühenduse seadmed. Lisaks on 1. klassi klientidel võimalik osta vagunist süüa ja juua ning lugeda värskeid ajalehti.
„Viljandi reisid muutuvad kiiremaks tänu sellele, et muudame tihedamaks liikluse Tallinna ja Rapla suunal, lisades ronge, mis peatuvad igas peatuses. See omakorda võimaldab vähendada Tallinn-Viljandi rongide peatuste arvu ning vähemate peatuste arvelt jõuab rong pool tundi varem Viljandisse,” rääkis Pukka.
Tallinna-Viljandi liinil alates juuni algusest sõitma hakkavates 1. klassi vagunites on istekohti ligi 40. Pileti hinna sisse hakkab kuuluma interneti kasutamise võimalus, samuti kohv, tee ning värsked ajalehed.
2006. aastal reisis Tallinn-Türi-Viljandi suunal 720 000 reisijat, mis on rohkem kui ühelgi teisel Edelaraudtee teenindaval suunal. Edelaraudtee teenindab reisijaid Tallinn-Viljandi-Pärnu, Tallinn-Tartu, Tallinn-Narva, Tartu-Valga ja Tartu-Orava suundadel.

Seotud lood

Uudised
  • 26.06.07, 15:12
Edelaraudtee tuli mullu kahjumist välja
Riigisisest reisirongiliiklust korraldav Edelaraudtee teenis eelmisel aastal 234,2 miljoni krooni suuruse käibe juures kaks miljonit krooni kasumit.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele