• OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 2250,04%38 487,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,06
  • OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 2250,04%38 487,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,06
  • 14.02.07, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Beiersdorf OÜ käive suurenes mullu 13%

Rahvusvahelise suurkontserni Beiersdorf AG tütarfirma Eestis Beiersdorf OÜ saavutas 2006. aastal head majandustulemused. Auditeeritud andmetel oli ettevõtte käive üle 67 miljoni krooni ning kasum 5,1 miljonit krooni.
Beiersdorf OÜ tegevjuhi Heidy Särgava sõnul suurenes ettevõtte käive aastaga 13,2%, mis on järjest tiheneva konkurentsi tingimustes väga hea tulemus, teatas ettevõte. “2006. aasta oli edukas nii NIVEA kosmeetika- ja nahahooldustooteid kui Eucerini ning Hansaplasti meditsiinitooteid turustavatele osakondadele,” rääkis Särgava.
Beiersdorfi kõikide osakondade müügimahud suurenesid: kosmeetikas 10,6% ja meditsiinitoodete osas 37,7%. Kosmeetika- ja nahahooldustoodete müügikäive Eestis moodustas ettevõtte kogukäibest 2006. aastal 85% ning meditsiinitoodete käive 15%. Eucerini apteegikosmeetika toodete müügikäive 2006. aastal ületas eelneva aasta käivet 33% ning Hansaplasti meditsiinitoodete müügikäive oli varasema aastaga võrreldes 45% suurem.
Uuringufirma AC Nielsen andmetel oli Beiersdorfi edukaim tootesari Eestis 2006. aastal hügieeniliste huulepulkade sari NIVEA Lip Care, mis hõivas konkureerivate tootesarjade koguturust 47%. Edukad tootesarjad olid ka NIVEA Visage turuosaga 24% ja NIVEA Body turuosaga 21%. Beiersdorfi menukaimad tooted 2006. aastal olid NIVEA Body tselluliidivastane geel-kreem Good-bye Cellulite, NIVEA for Men After-Shave balsam, NIVEA Visage silmameigieemaldaja, NIVEA Visage Q10 päevakreem ning NIVEA Hair Care šampoon meestele.
NIVEA tooteid valmistav Beiersdorf Group on maailma üks suurim nahahooldus- ja kosmeetikatoodete, meditsiinitoodete ning büroo- ja tööstusteipide tootmisega tegelev kontsern. Beiersdorfi kontserni müügikäive kasvas aastaga 7,2%, ulatudes 2006. aastal üle 80 miljardi krooni. Beiersdorfi tooteid müüakse rohkem kui 100 riigis. Eestis müüb Beiersdorfi tooteid kontserni tütarfirma Beiersdorf OÜ.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 18:23
Meeste kiilanemine ja juuksekasvu taastamine. Staažikas juuksespetsialist tuleb appi
Juuste hõrenemine ja kiilanemine tekitab pidevalt stressi? 14aastase kogemusega juuksespetsialist annab nõu juuste efektiivseks taastamiseks ning ka juuste siirdamise eel- ja järelhoolduseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele