Üha rohkem kasutavad firmad personali
leidmiseks silma- ja kõrvatorkavaid värbamiskampaaniad ega piirdu enam
tagasihoidlike sõnumitega firma koduleheküljel või ajalehes.
Sel nädalal alustas 200 uue oskustöölise otsingut tuulegeneraatoreid ja madalpingeseadmeid tootev AS ABB, kelle tootmisüksused asuvad nii Jüris kui ka Keilas, kirjutab Eesti Päevaleht.
Vene- ja eestikeelsete kuulutustega loodetakse huvi äratada Tallinna ühissõidukites ja nende peatustes Lasna-, Musta- ja Õismäel. Tööpakkumised kõlavad ka venekeelsetes raadiokanalites.
Kampaania läheb firmale maksma ligi miljon krooni.
Samasuguseid jõulisi kampaaniaid on tulemuslikult korraldanud näiteks ka Kalev Chocolate Factory, Tallink ja K-Rautakesko.
Seotud lood
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.