2006. aasta head majandustulemused
tugevdavad airBalticu positsiooni turul ning võimaldavad ettevõttel pakkuda uusi
reisisihtkohti, teatas ettevõte.
"Hoolimata sellest, et turuseis on lennukite ja kütuse osas ebasoodne, on meie lennufirma teinud läbi julgustava tõusu. Hoolimata kütusehindade tõusust suudab airBaltic endiselt pakkuda soodsaid piletihindu," sõnas airBalticu president Bertholt Flick.
Ettevõtte reisijate arv kasvas möödunud aastal 37% 1,42 miljoni inimeseni. Pea samavõrra kasvas käive. airBalticu 2006. aasta kasum põhitegevusest ulatus 16,09 miljoni latini (355,4 miljoni kroonini), tõustes 65%. Netotulu jõudis sel aastal kasumisse: 2005. aasta 1,1 miljoni latise (24,3 miljoni kroonise) kahjumi asemel teenis ettevõte 4,3 miljonit latti (95,1 miljonit krooni) kasumit.
Lisaks hetkel käigusolevatele liinidele plaanib airBaltic 2007. aasta suvel avada uusi Riiast väljuvaid lennuliine: Hereklioni linna Kreeta saarel, Monastiri, Plama Mallorcale, Larnacasse, Rooma, Ateenasse, Dubaisse, Stavangeri ja Gomelisse. Samuti on airBalticul plaanis suurendada lendude arvu Pariisi, Barcelonasse, Moskvasse, Hamburgi, Berliini, Kiievisse, Peterburgi, Tbilisisse, Tel Avivi, Odessasse ja Milanosse. Ka on airBalticul plaanis avada neli uut lennuliini Vilniusest Brüsselisse, Zürichisse, Milanosse ja Rooma.
AIR BALTIC CORPORATION (airBaltic) on 1995. aastal asutatud aktsiaselts. Ettevõtte peamised aktsionärid on Läti riik (52,6%) ja SAS AB (47,2%). airBalticu lennukipargis on hetkel 16 lennukit. airBaltic pakub otselende kahest Baltikumi pealinnast: Riiast (33) ja Vilniusest (12). Samuti opereerib airBaltic otselendudega Kaliningradi ja Kopenhaageni vahel.
Seotud lood
airBaltic tuleb Baltimaades välja
pilootprojektiga, kus paisatakse kohalikes supermarketites leiva ja piima
kõrvale müüki uudsed e-piletid.
Alates 4. aprillist hakkab Läti lennufirma
airBaltic lendama Itaalia pealinna Rooma ja Kreeka pealinna Ateenasse.
Läti lennufirmaga airBaltic lendas tänavu
novembris 109 850 reisijat, teatas ettevõte. Seda on 25% rohkem kui mullu samal
ajal, mil teenindati 87 649 inimest.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.