airBaltic tuleb Baltimaades välja
pilootprojektiga, kus paisatakse kohalikes supermarketites leiva ja piima
kõrvale müüki uudsed e-piletid.
airBaltic tuleb Eestis, Lätis ja Leedus välja pilootprojektiga, kus esmakordselt Baltimaades hakatakse kaubanduskeskustes leiva ja saia kõrval müüma ka e-pileteid. Praeguse kampaania raames paisatakse müüki e-piletid, mille ühe suuna hind on 649 krooni ning pakkumisel on kõik ariBalticu sihtriigid.
„Kõik me ostame ju iga päev süüa. Me otsustasime proovida piletite müüki supermarketis. Eestis ja Lätis valisime partneriks Rimi ning Leedus Maxima keti,“ kommenteeris airBalticu korporatiivkommunikatsiooni asepresident Janis Vanags.
„Me pole sellesse projekti palju investeerinud, kusagil 60-65 000 eurot ning 10-15 000 eurot internetireklaamile,“ lisas airBalticu reklaamijuht Jan Lunborg.
„Tegemist pole odavate banaanidega, inimesed, kes on kursis lennukipiletite hindadega ja erinevate pakkumistega, teavad, et tegemist on odava hinna ja hea pakkumisega,“ lisas Vanags. Samuti pole inimesel e-piletit ostes vaja krediitkaarti, mis teiste lennufirmade puhul internetist piletit ostes on vajalik.
Kokku pannakse Baltimaades müüki 65 000 piletit, Eestis pannakse ajavahemikul 1. novembrist kuni 7. novembrini müüki 15 000 piletit.
Tehniliselt näeb asi välja nii, et inimene saab peale toidukäru täitmist kassast endale osta koodiga e-pileti. Hiljem tuleb see kood airBalticu kodulehel lennuks ümber registreerida.
Kas airBalticu sooduskampaania võib Rimis tekitada kassadesse suuri ummikuid ning külgetõmbava efekti asemel inimesi hoopis eemale peletada? „Ei ma ei usu seda. Lisaks kassadele on e-piletid müügis ka meie infolettides. Me usume, et nii hullu tungi ei saa olla. See on inimesele pigem lisaväärtus,“ märkis Rimi Eesti Foodi tegevjuht Ruth Laatre küsimuse peale.
Kuidas uudne teenus Rimi müüginumbreid muuta võiks, on Laatre sõnul esialgu veel raske kommenteerida. „Kui inimesed tulevad nüüd Rimisse vaid lennukipileti järele, siis see vaevalt midagi muudab. Tegemist on pigem impulsiivse ostuga,“ lisas Laatre.
Nii Ruth Laatre kui ka Janis Vagans kinnitasid, et kui piltootprojekt õnnestub, plaanivad koostööpartnerid seda jätkata ka tulevikus.
Air Baltic Corporation on 1995. aastal asutatud aktsiaselts. Ettevõtte peamised aktsionärid on Läti riik (52,6%) ja SAS AB (47,2%). airBalticu lennukipargis on hetkel 21 lennukit: kümme Boeing 737-500, kolm Boeing 737-300 ja kaheksa Fokker-50 lennukit. airBaltic pakub otselende kahest Baltikumi pealinnast; Riiast ja Vilniusest. Samuti opereerib airBaltic otselendudega Kaliningradi ja Kopenhaageni, Liepaja ja Hamburgi ning Liepaja ja Kopenhaageni vahel.
Alates aastast 2004 on airBalticu reisijate arv kasvanud pidevalt. Eesti on airBalticul suuruselt kaheksas müügipiirkond. 2006 ja 2007 aastal on airBaltic olulist rõhku pannud internetimüügile. Selle aasta augustis tuli näiteks 45% airBalticu müügist internetist.
Seotud lood
Estonian-Airi PR-direktori Ilona Eskelineni
sõnul on airBalticu e-pileti projekt huvitav lähenemine millel tasub silma
peal hoida.
Läti lennufirma airBalticu sõnul eelistati
suvehooajal Lätist lennata kõige rohkem Skandinaavia pealinnadesse.
2006. aasta head majandustulemused
tugevdavad airBalticu positsiooni turul ning võimaldavad ettevõttel pakkuda uusi
reisisihtkohti, teatas ettevõte.
Rimi Baltic Groupi 2007. aasta kümne kuu
käive kasvas aasta varasemaga 20%, Eestis aga oli tõus vaid 5%.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.