Roheliste Erakonna juht Marek Strandberg
ütles aripaev.ee online-intervjuus, et Hiina autotehasest Eestis võiks
saada migratsioonipump.
Hiljuti oli Postimees online's artikkel "Putini ärimeeste" plaanist rajada Eestisse Hiina autosid tootev tehas. Aripaev.ee lugeja soovis teada, milline on Strandbergi seisukoht selle kohta, samal ajal, kui Eestis räägitakse keskkonnasõbralikumale tehnoloogiale üleminekust ning üha enam keskkonna hoiust. Sest lugeja arvates tekitaks see tehas keskkonnale korvamatuid kahjusid, rääkimata sellest, et kavatsetakse tehases tööd pakkuda tuhandele inimesele.
"Ma ei oska seda autotööstuse poolt kommenteerida. Reeglina on kaasaegne autotööstus siiski pigem väikese kui suure hulga tööjõuga. Moodsas tehases teevad enamuse tööst ära robotid. Samas võib ette kujutada, et sellisest tehasest võiks kujuneda ka migratsioonipump, arusaadavalt sõltub see tehnoloogiast," kommenteeris Strandberg küsimust.
Seotud lood
Suurimaks Hiina auto vaenlaseks on siiani
olnud turvalisustestid, mis seni on näidanud, et keegi võib auto avariisse
sattumisel tõenäoliselt surma saada või ennast vigastada.
Roheliste partei juht Marek Strandberg
ütles aripaev.ee online-intervjuus, et tema sõidab halva ilmaga Honda
hübriidautoga.
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.