Eesti Post laseb käibele postmargi, mis
kannab esmakordselt Eestis üleskutset tulla tööle, teatas ettevõte.
Hüüdlauset „Liitu meie meeskonnaga!” kandva postmargi loomise eesmärgiks oli leida innovaatilisemaid lahendusi terava tööjõuprobleemi lahendamiseks ning erineda ja silma paista senistest traditsioonilistest värbamiskanalitest nagu näiteks lehekuulutus või internetibanner.
Postmark on valminud kasutades Eesti Posti teenust Minu Mark. Margi poogen mahutab 18 postmarki ning esialgseks tiraažiks on 700 poognat. Nominaaliks on margil 5.50, mis võimaldab saata kirja ka Balti- ja Skandinaavia maadesse. Värbamismark ei tule avalikult müügile, vaid seda jagatakse tasuta erinevate värbamisprojektide raames. Esimestena saavad 10 500 marki kontaktprojekti „Võti Tulevikku” kataloogi tellinud tudengid.
Margi kujunduse autoriks on Eesti euromündi kavandi looja ja olümpiavõitjate margi kujundaja kunstnik Lembit Lõhmus.
Seotud lood
Tänasest algab Säästumarketi kauplustes
ainulaadne uute töötajate värbamiskampaania, mille raames tuleb müügile üle
poole miljoni töökuulutusega kohukese.
Eesti Post lõpetas möödunud majandusaasta
ligi 20 miljoni krooni suuruse kahjumiga.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.