Tänasest algab Säästumarketi kauplustes
ainulaadne uute töötajate värbamiskampaania, mille raames tuleb müügile üle
poole miljoni töökuulutusega kohukese.
Värbamiskampaania raames tulevad Säästumarketi kauplustesse müügile kohukesed, millele on trükitud sõnad “TULE TÖÖLE!”. Kampaaniaga soovitakse äratada inimeste tähelepanu ning panna nad mõtlema tulevasele töövõimalusele Säästumarketis, teatas ettevõte.
Säästumarketite formaadijuhi Andrija Lilleoja sõnul on kampaania eesmärgiks leida töötajaid just nende inimeste seast, kes kauplusi igapäevaselt külastavad ning odavkaupluste kontseptsiooniga hästi tuttavad on. „Usume, et kampaania äratab tähelepanu ja aitab kaasa töötajate leidmisele,“ kinnitas Lilleoja.
Rimi Balticu odavkaupluste turundusjuhi Ruta Kallaspooliku sõnul jõuti kohukesekampaaniani just seetõttu, et tavapärased reklaamivõtted ei pälvi enam tööotsijate tähelepanu. “Inimesed on traditsiooniliste meediakanalitega harjunud ning ei pane kuulutusi tähele, seetõttu soovisime potentsiaalseid tööotsijaid pisut üllatada,” sõnas Kallaspoolik.
Kohukesed on Säästumarketi kõige enam ostetud tootegrupp, igal kuul müüakse kauplustes ligikaudu miljon kohukest, mistõttu jõuab töökuulutuste reklaam paljude inimeste lauale. Kohukesekampaania toimub koostöös Maag Piimatööstusega ning kestab kaks kuud. Kampaania käigus plaanib Säästumarket turule tuua umbes pool miljonit vanillimaitselist kohukest, mille tükihind on tavapärasest odavam.
Hetkel töötab Säästumarketites enam kui 700 inimest. Kõige enam on kauplustes puudus müüjatest ja vanemmüüjatest, piirkonniti ostitakse töökäsi just Tallinnas ja selle lähiümbruses.
Seitse aastat Eesti turul tegutsenud Säästumarket on oma 48 kaupluse kogukäibega Eesti suurim jaekaubanduskett ja ainus discounter-tüüpi kauplustekett Eestis. 48 Säästumarketil on kokku rohkem kui 28 000 m2 müügipinda, kaupluste põhisortimenti kuulub 1200 erinevat kaubaartiklit.
Baltimaade juhtiv jaekaubandusettevõte Rimi Baltic opereerib kolmes Balti riigis 204 kauplust, sealhulgas 30 hüpermarketit, 58 supermarketit ja 115 odavmüügikauplust. Eestis on Rimi Balticul kokku kaheksa hüpermarketit, kuus supermarketit, 48 Säästumarketit ja üks Supernetto kauplusladu. Rimi Balticu müügikäive Eestis 2005. aastal oli 5 miljardit krooni, mis annab siinsel jaekaubandusturul 25-protsendise turuosa.
Seotud lood
Säästumarketite keti direktor Andrija
Lilleoja sõnul on Säästumarketi senine laienemine Ida-Virumaal olnud edukas,
mistõttu kavatseb odavmüügikaupluste kett avada lähiajal samas piirkonnas veel
uusi poode. Samuti on tema sõnul kiiret Säästumarketite teenindajad hinnas üle
kogu Eesti.
Eesti üks suuremaid jaekaubandusettevõtteid
Rimi Food Eesti AS alustab homsest ulatuslikku uute töötajate värbamise
kampaaniat, teatas firma.
Eesti Post laseb käibele postmargi, mis
kannab esmakordselt Eestis üleskutset tulla tööle, teatas ettevõte.
Turvafirma Falck korraldab aprillis Eestis
ainulaadse värbamiskampaania, kus igale uuele turvatöötajale makstakse tööle
asumisel preemiana 2000 krooni puhtalt kätte, teatas ettevõte.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.