Ettevõtja Rein Kilk kahetses, et omal ajal
Hans H. Luigelt Ekspressi nelja miljoniga ei ostnud.
"Kuna ma varem ei ole kunagi aktsiaid märkinud, siis nüüd märkisin kohe tublisti," kommenteeris Kilk Äripäevale küsimust, kas ta Ekspressi aktsiaid märkis.
"Üle kümne aasta tagasi pakkus Hans mulle Ekspressi müügiks ligi nelja miljoni krooni eest. Praegu vaatan, et tookord vist tegin vea, et ei võtnud pakkumist vastu. Hansu tegemisi olen ma aastaid jälginud ja need sisendavad mulle kindlust," lisas Kilk.
Seotud lood
Endise Riigikogu liikme ja
majandusprofessori Janno Reiljani arvates on meediaettevõtte börsiletulek
ohtlik, sest tal on suuremad võimalused ennast reklaamida.
Ettevõtja Rein Kilk on müünud 20 000
Ekspressi aktsiat.
Ühelt poolt teenib Hans H. Luik Ekspress
Grupi aktsiate müügist 339 miljonit krooni, aga teiselt poolt võivad ka nende
aktsiate ostjad loota korralikule kasumile, sest spetsialistide sõnul võtab nn
luigeaktsia börsile minnes tiivad selga.
Alatskivi loss on nagu altari ette jäetud
pruut, sest kosilane, lossi arendama hakata soovinud ettevõtja Rein Kilk on
väsinud ametkondade-tuuleveskitega võitlemisest ja loobus rendilepingu
sõlmimisest.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.