Mai keskel liikluseks avataval Smuuli tee viaduktil
torkab silma suur jõnks, mis on silla keskmise betoonosa valamisel tekkinud
läbivajumise tagajärg ja mille ehitaja lubab vante venitades likvideerida.
Kui Peterburi tee ja Suur-Sõjamäe tee vahel üle Ülemiste kaubajaama manööverteede kaarduvat silda eemalt vaadata, on selgelt näha, kuidas silla keskosa lainetab, kirjutas Postimees.
Eesti pikima sildeavaga Smuuli tee viadukti ehitusel ametlikku ehitusjärelevalvet tegeva firma Teede Projektijuhtimise AS juhtivspetsialisti Aldur Aasa väitel ei ole midagi nii hullusti, et seda parandada ei saaks.
Aasa sõnul vajusid vantsilla keskmiste osade valamisel silla otsad tõesti umbes poole meetri võrra allapoole, kuid kohe pärast silda ülal hoidvate metalltrosside ehk vantide pingutamist kerkis sild põhimõtteliselt vanasse asendisse. Väike jõnks jäi siiski märgatavaks.
Praegu on silla vantidele antud pinge, mis on umbes pool projektis ettenähtust. Aasa kinnitas, et pärast asfaldikihi valamist ja sillapealsete rajatiste paigaldamist pingutavad ehitajad vandid ära ning sild saab oma õige kuju.
Seotud lood
Smuuli tee viaduktil viidi täna läbi kaks
koormuskatset, mille esialgsete tulemuste järel jõudsid katseid jälginud
insenerid seisukohale, et viadukt on liiklemiseks ohutu ja kasutuselevõtuks
valmis, teatas Merko Ehitus.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.