Rõivaäriga tegelev Kätlin Maran avas Viru
Keskuses noortele mõeldud poe nimega Hipster.
Uues poes pakutakse tema sõnul Itaalia kaupu ja noored saavad neid tema sõnul eriti soodsalt. "Hipsteri keskmised hinnad on alla tuhande krooni," märkis ta.
"Mõtlesin, et ka noortele võiks ostuteraapiat pakkuda," kommenteeris Maran Kroonikale. Seni on Maran tegelenud pigem kallite kaubamärkide müümisega. Talle kuulub butiigikett Don Donna.
Seotud lood
Tallinna vanalinnas asuva
Universaal-Universumi kaupluse omanik Margus Kalam riputas poodi välja suure
sildi, mille kohaselt nad lastele piipe ei müü.
Urmas Sõõrumaa abikaasa Kätlin Marani firma
Vimodi teenis mullu 6,2 miljonit krooni kasumit, kuid see jääb pea poole võrra
alla 2005. aasta tulemusele.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.