Tallinna vanalinnas asuva
Universaal-Universumi kaupluse omanik Margus Kalam riputas poodi välja suure
sildi, mille kohaselt nad lastele piipe ei müü.
"Kaks aastat tagasi, kui vesipiip ülipopulaarseks sai, hakkasid lapsed neid massiliselt ostma," rääkis Kalam Postimehele.
Kalami sõnul käisid 250 kroonist algavate hindadega vesipiipe ostmas isegi algklassilapsed, kes kokkuklapitud raha eest ostsid odava piibu, lasid mõnel täiskasvanul tubaka osta ning panid piibu kohe poe nurga taga põlema.
Poeomanik väitis, et probleem on teravaim just vanalinnas asuvas poes ning lapsed on õigust ääreni täis ning lubavad kaevata, kui müüja neile soovitud piipu ei müü, paar korda on ette tulnud isegi juhtum, kus ema tuleb 12-aastase järeltulijaga poodi ja ostab piibu talle ise.
Seotud lood
Rõivaäriga tegelev Kätlin Maran avas Viru
Keskuses noortele mõeldud poe nimega Hipster.
Inglismaal Brightonis on karm teepoodnik
külastajatele seadnud karmid nõuded, näiteks ei tohi ükski külastajatest leotada
inglistale armsaks saanud kombe järgi teetassis küpsiseid.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.