Kuigi Eesti Ekspressi peatoimetaja
asetäitja Sulev Vedleri nime Ekspress Grupi aktsionäride nimekirjast veel ei
leia, ilmub see sinna ilmselt peagi.
"Põhimõtteliselt siiski ostsin aktsiaid. Sain need päris hea hinnaga ja arvan, et see on väga hea investeering," ütles Vedler, kelle sõnul tuleb tema nimele ilmselt mitu tuhat aktsiat.
Vestlustest nii Vedleri enda kui grupi juhatuse esimehe Priit Leitoga paistab, et Vedler on üks neist Ekspress Grupi töötajatest, kellele Hans H Luik aktsiaid alla märkimishinna müüb.
"Hans tahtis grupi jaoks olulisi inimesi tuua investori seisu, et neid ettevõttega tihemini siduda. Inimesi, kes selliste aktsiate müügiõiguse saavad, on kümmekond," lausus Priit Leito. Aripaev.ee küsimusele, kas ka Sulev Vedler nende seas figureerib, ütles Leito, et ilmselt on see nii.
Kõikide soodustingimustel aktsiate ostuõiguse saajate nimesid Leito siiski avaldama ei soostunud.
Ka Eesti Ekspressi teisel peatoimetaja asetäitjal, Tarmo Vahteril, pole grupi aktsiaid. Tema sõnul ei ole neid lihtsal põhjusel, et grupi börsiletuleku ajal ei olnud selleks vaba raha.
Seotud lood
Meediamagnaat Hans H. Luige enamusomanduses
olev Ekspress Grupp kutsub kokku aktsionäride üldkoosoleku seoses plaaniga
töötada välja Ekspress Grupi juhatuse liikmetele ning kontserni ettevõtete
juhatuse liikmetele ja töötajatele aktsiaoptsiooni tingimused.
Ekspress Grupp teatas börsile, et Hans H.
Luigele kuuluv osaühing HHL Rühm sõlmis Ekspress Grupi juhtivtöötajatega lepingu
270 855 Ekspressi aktsia müümiseks hinnaga 73,84 Eesti krooni aktsia kohta.
Algaval nädalal tõenäoliselt jätkub
Ekspress Grupi aktsia kallinemine, ütles Hansapanga aktsiaturgude osakonna
juhataja Lauri Lind reedel Äripäevale.
Suprema juhatuse esimees Peeter Saks
teatas, et Ekspress Grupi positiivse börsidebüüdi tagasid ettevõtte tuntus ja
juhtiv turupositsioon, tugev juhtkond ning head kasvuvõimalused Ida-Euroopas.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.