Tallinna volikogu esimees Toomas Vitsut kinnitas, et Boroditš on olnud üks abilinnapea kandidaate, keda on kaalutud. "Kuid sellele, kas temast abilinnapea saab, ma ei oska vastata. See selgub neljapäeva hommikul."
Boroditš ise ei soovinud sel teemal rääkida. "Võin vaid öelda, et volikogu kinnitab homme (s.o täna - toim.) uue linnavalitsuse koosseisu. Ja oma eraasjadest ei soovi ma rääkida." Väitele, et abilinnapeaks valimine pole kaugeltki eraasi, vastas Boroditš: "Avalikuks muutub see siis, kui keegi tõepoolest avaldab soovi mind abilinnapea kohal näha ja kui mind sellele ametikohale kinnitatakse."
Tallinna volikogu Keskerakonna fraktsiooni kuuluv Paul Alekand tunnistas, et tal pole õrna aimugi, keda nende erakond abilinnapeaks pakub. Samasuguses teadmatuses olid ka opositsioonipoliitikud.
Reformierakonna fraktsiooni aseesimees Märt Kubo kinnitas, et abilinnapeade kandidatuure on hoitud saladuses.
Sotsiaaldemokraatide fraktsiooni nõunik Jaak Juske ütles, et Keskerakond on end ümbritsenud müüriga, kust infot välja ei leki. Küsimusele, millega Boroditš linnavolikogu liikmena silma on paistnud, vastas Juske: "Ta on nagu enamik keskerakondlasi täiesti silmapaistmatu. Selge on, et kogu asja tüürib Savisaar ise."
Ühe võimaliku abilinnapeakandidaadina on räägitud ka Elmar Sepast.
Siiani on Deniss Boroditš ajakirjanduses kuulsust kogunud kui lühikese aja jooksul kinnisvaraäris peadpööritavaid oste teinud OÜ Hexanor arendusdirektor.
Varem on ta korra kõneainet pakkunud ka kui jurist, kelle teenuseid ostis Mait Metsamaa mõrva tellimises süüdimõistetud keskturu juht Vadim Polištšuk. Tõeline edu saabus aga Hexanoris, algselt kuulus ka Boroditš Hexanori osanikfirma MultiVara omanike hulka.
2005. aastal lahkus Boroditš omanikeringist. Samal aastal valiti Boroditš Vilja Savisaare häälte toel ka Tallinna volikogu liikmeks.
Hexanori osanikfirma MultiVara dividendidest on ilmselt pärit ka Sulev ja Siim Seppiku lahked annetused Keskerakonnale.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.