Jõhvi kesklinna tasulise parkimise idee üks
läbisurujaid abivallavanem Priit Kesler kinnitas, et parkimistasu kehtestudes
hakkab tema jalgsi tööl käima ning tema auto parkimiskoht jääb seeläbi vabaks.
Jõhvi abivallavanem Priit Kesler, kes näeb tasulise parkimise kehtestamises kesklinna päästmist liikluskaosest, lubab ise tulevikus jalgsi tööl käima hakata, kirjutas Põhjarannik. "Selge see, et kui ma praegu tulen tööle autoga, hakkan siis jalgsi käima ja minu auto parkimiskoht jääb vabaks. Usun, et sama on ka paljude teiste inimestega, kes kesklinnas töötavad," sõnas Kesler.
Jõhvi volikogu kiitis neljapäeval kolmandal lugemisel heaks parkimistasu kehtestamise südalinnas. Otsuse kohaselt on tasulisel parkimisalal esimene parkimistund tasuta, iga järgmine aga 15 krooni. Kui eelnõu oli esimesel lugemisel, nägi see parkimistasuna ette 8 krooni tunni eest. Seejärel teatas vallavalitsus, et ei poolda enam kui 10kroonist tasu. Kesler põhjendas eile tasu tõusu kavandatuga võrreldes ligi kaks korda, et hind kujunes volikogu komisjonides toimunud arutelude käigus.
Jõhvi võimude teatel ei tehta parkimistasu soodustusi ühelegi vallaametnikule. "Loomulikult hakkame parkimise eest ka ise maksma ning kõikidesse tuleb suhtuda ühtemoodi, et asi oleks aus ja õiglane," kinnitas Kesler. Parkimistasu soodustusi nähakse ette neile, kes elavad tasulises parkimisalas. Tasuta parkimist saavad aga otsuse kohaselt taotleda linnas liikluskorraldus- või muid töid avalikes huvides teostavad isikud, samuti liikumispuudega juhid ja pimedat inimest teenindava sõiduki juhid.
Kuigi volikogu otsus hakkab kehtima juba eelolevast esmaspäevast, ei oska vallavalitsuses veel keegi öelda, millal tasuline parkimisala Jõhvi kesklinnas toimima hakkab. "Peame korraldama konkursi parkimiskorraldaja leidmiseks, konkursi tulemusi saab ka vaidlustada. On vaja paigaldada ka väga palju liiklusmärke... kõhutunne ütleb, et enne septembrit ei jõua," rääkis Kesler.
Seotud lood
Linnavolikogus muudetud parkimistasu
kehtestamise määruse kohaselt võib mootorrattaid alates 1. juulist linnas tasuta
parkida, hübriidautode parkimise eest tuleb aga edaspidi hakata maksma, teatas
linnavalitsus.
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.