• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 01.05.07, 16:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 uuendab logo

Mobiilsideoperaator Tele2 Eesti võtab maikuust kasutusele uue logo ja disaini, uus korporatiivne identiteet võetakse ühiselt kasutusele kõigi Tele2 ettevõtete poolt üle Euroopa, teatas firma.
Tele2 Eesti turundusdirektori Kristjan Seema sõnul toob Tele2 uus logo ja korporatiivne identiteet esile ettevõtte juhtiva turupositsiooni kvaliteetse ning soodsa mobiilsideoperaatorina. “Uus korporatiivne identiteet aitab paremini siduda erinevad tooteliinid ning turunduskampaaniad ühtseks tervikuks, mis võimaldab meil efektiivsemalt tegutseda ja jätkates kvaliteetse teenuse pakkumist parima hinnaga. Samuti annab see selge signaali klientidele, et Tele2 on tugev rahvusvaheline ettevõtte, mis tegutseb üle kogu Euroopa,” ütles Seema.
Ettevõtte uus korporatiivvärv on kollane, mis iseloomustab hästi Tele2 sõbralikku ja positiivset organisatsiooni. Seema sõnul väljendab kujunduses uue värvina esinev kollane ettevõtte dünaamilisust ning pidevat arengut, vastamaks klientide üha uutele vajadustele ja maitsele. “Kliendid ootavad meilt sõitu kollases liidrisärgis,” lisas Seema.
Tele2 Eesti värske korporatiivse identiteedi juhatab esimesena sisse Smart kõnekaardi reklaamikampaania, mille raames saavad kliendid reeglitele vastava laadimise korral 30% tasuta kõneaega.
Muutus toimub erinevates riikides järkjärgult, juuni keskpaigaks on logo ja sümboolika uuendatud juba kõikjal Eestis. Uue identiteedi töötas välja Rootsi reklaamiagentuuri Forsman Bodenfors tütarettevõte Happy.
Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 Eesti AS kuulub üle-euroopalisse Tele2 telekommunikatsiooniettevõtete kontserni, mis pakub teenuseid 29 miljonile kliendile 22 riigis. Eestis osutab Tele2 mobiiltelefoniteenust enam kui 500 000 kliendile. Tele2 eesmärk on pakkuda parima hinnaga kvaliteetseid mobiilsideteenuseid nii era- kui äriklientidele.

Seotud lood

Uudised
  • 09.05.07, 14:36
Tele2 müüb maha oma Itaalia ettevõtted
Tele2 müüb kohalikule telekomifirmale Eutelia oma Itaalia ettevõtted Alpha Telecom ja Calling Card Company (C3).
Uudised
  • 08.05.07, 11:59
Tele2 uus klienditeeninduskeskkond ei toimi
Eile avatud Tele2 uus klienditeeninduskeskkond internetis on juba rivist väljas.
Uudised
  • 25.07.07, 12:48
Tele2 kasvab endiselt mühinal
Eesti suuruselt teise mobiilsideoperaatori Tele2 Eesti esimese poolaasta käive ulatus 884 miljoni kroonini, kasvades möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 20%.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele