Mobiilsideoperaator Tele2 Eesti võtab maikuust
kasutusele uue logo ja disaini, uus korporatiivne identiteet võetakse ühiselt
kasutusele kõigi Tele2 ettevõtete poolt üle Euroopa, teatas firma.
Tele2 Eesti turundusdirektori Kristjan Seema sõnul toob Tele2 uus logo ja korporatiivne identiteet esile ettevõtte juhtiva turupositsiooni kvaliteetse ning soodsa mobiilsideoperaatorina. “Uus korporatiivne identiteet aitab paremini siduda erinevad tooteliinid ning turunduskampaaniad ühtseks tervikuks, mis võimaldab meil efektiivsemalt tegutseda ja jätkates kvaliteetse teenuse pakkumist parima hinnaga. Samuti annab see selge signaali klientidele, et Tele2 on tugev rahvusvaheline ettevõtte, mis tegutseb üle kogu Euroopa,” ütles Seema.
Ettevõtte uus korporatiivvärv on kollane, mis iseloomustab hästi Tele2 sõbralikku ja positiivset organisatsiooni. Seema sõnul väljendab kujunduses uue värvina esinev kollane ettevõtte dünaamilisust ning pidevat arengut, vastamaks klientide üha uutele vajadustele ja maitsele. “Kliendid ootavad meilt sõitu kollases liidrisärgis,” lisas Seema.
Tele2 Eesti värske korporatiivse identiteedi juhatab esimesena sisse Smart kõnekaardi reklaamikampaania, mille raames saavad kliendid reeglitele vastava laadimise korral 30% tasuta kõneaega.
Muutus toimub erinevates riikides järkjärgult, juuni keskpaigaks on logo ja sümboolika uuendatud juba kõikjal Eestis. Uue identiteedi töötas välja Rootsi reklaamiagentuuri Forsman Bodenfors tütarettevõte Happy.
Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 Eesti AS kuulub üle-euroopalisse Tele2 telekommunikatsiooniettevõtete kontserni, mis pakub teenuseid 29 miljonile kliendile 22 riigis. Eestis osutab Tele2 mobiiltelefoniteenust enam kui 500 000 kliendile. Tele2 eesmärk on pakkuda parima hinnaga kvaliteetseid mobiilsideteenuseid nii era- kui äriklientidele.
Seotud lood
Tele2 müüb kohalikule telekomifirmale
Eutelia oma Itaalia ettevõtted Alpha Telecom ja Calling Card Company (C3).
Eile avatud Tele2 uus
klienditeeninduskeskkond internetis on juba rivist väljas.
Eesti suuruselt teise mobiilsideoperaatori
Tele2 Eesti esimese poolaasta käive ulatus 884 miljoni kroonini, kasvades
möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 20%.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.